Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Nie tylko logo, czyli ciekawe pomysły na koszulkę reklamową
Elementami, które mają znaczenie w marketingu każdego przedsiębiorstwa, są gadżety reklamowe. Mogą one przyjmować najróżniejsze formy - od niewielkich upominków po znacznie bardziej interesujące i praktyczniejsze dla klienta przedmioty. Jedną z najciekawszych opcji są koszulki firmowe. Powoli zaczęto jednak odchodzić od standardowego logo, jakie było na nich umieszczane. Obecnie jednym z najważniejszych aspektów przy tworzeniu odzieży reklamowej jest kreatywność.
Koszulki - czy to dobry gadżet reklamowy?
Odzież reklamowa, a w szczególności koszulki, stała się idealnym środkiem, który firmy wykorzystują do przyciągnięcia uwagi klientów. Warto rozróżnić dwa typy t-shirtów, które różnią się między sobą przeznaczeniem. Są to podkoszulki:
- reklamowe,
- firmowe.
Odzież firmowa przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników. Wykorzystuje się ją w godzinach pracy. Dzięki niej zespół odpowiednio się prezentuje, co daje spójny wizerunek marki. Z kolei koszulki reklamowe stanowią idealną formę promocji każdej firmy. Bardzo często są one prezentem, który ma zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z oferty. W tym zakresie istnieje możliwość wyboru spośród wielu fasonów ubrań, w różnych kolorach, nawet tych mało popularnych.
Specjalista z firmy Bi-Art. NADRUKI I HAFTY zauważa: Najprostszym i najczęściej wybieranym rozwiązaniem są koszulki z logo danego przedsiębiorstwa. Na szczęście rynek oferuje dużo więcej rozwiązań, a sami klienci są na nie otwarci i chętnie stawiają na nieoczywiste wzory.
Nietypowy model koszulki reklamowej wyróżni Cię na tle konkurencji
Współczesny marketing stawia przede wszystkim na oryginalność. Nie inaczej jest w tym przypadku. Coraz częściej t-shirt reklamowy jest nawiązaniem do motywów filmowych, komiksowych i wielu innych. Ważne, aby nie był to nudny i popularny wzór. Warto postawić na niecodzienny fason, czy nawet nietypowe kolory. Stworzenie ciekawego projektu to już połowa sukcesu. Każdy z klientów chętnie zainteresuje się koszulką, która normalnie jest niedostępna.
Również ubiór dla pracowników wcale nie musi być nudny. Standardowo przyjęło się drukować na najprostszym wzorze koszulki jedynie logo firmowe. Odpowiednio ubrani pracownicy wpływają jednak na postrzeganie firmy, a dodatkowo stanowią sposób na reklamowanie jej wśród klientów. Projekt można wykonać samodzielnie lub zlecić go profesjonalnemu grafikowi. Każda sztuka może być również indywidualnie dopasowana do pracownika. Ta, która najbardziej przypadnie do gustu klientów, może być nagrodą np. za zebranie punktów w programie lojalnościowym. W ten sposób działa wiele początkujących firm, które w szybkim tempie zyskują przychylność zwłaszcza młodszego grona.
Wyjdź poza standardowe rozwiązania
Szukasz sposobu, aby szybko zaistnieć na rynku i zdobyć zainteresowanie konsumentów? Wyjście poza standardowe ramy to doskonała opcja. Postaw na kreatywny i praktyczny gadżet reklamowy, jakim jest koszulka. Odejdź od schematów, zamiast logo umieść na niej personalizowaną grafikę, a na efekty nie będziesz musiał długo czekać. Dzięki praktycznie nieograniczonym metodom nadruku stworzysz projekt, który zapadnie w pamięci Twoich klientów.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana