Artykuł sponsorowany

Nie tylko logo, czyli ciekawe pomysły na koszulkę reklamową

Nie tylko logo, czyli ciekawe pomysły na koszulkę reklamową

Elementami, które mają znaczenie w marketingu każdego przedsiębiorstwa, są gadżety reklamowe. Mogą one przyjmować najróżniejsze formy - od niewielkich upominków po znacznie bardziej interesujące i praktyczniejsze dla klienta przedmioty. Jedną z najciekawszych opcji są koszulki firmowe. Powoli zaczęto jednak odchodzić od standardowego logo, jakie było na nich umieszczane. Obecnie jednym z najważniejszych aspektów przy tworzeniu odzieży reklamowej jest kreatywność.

Koszulki - czy to dobry gadżet reklamowy?

Odzież reklamowa, a w szczególności koszulki, stała się idealnym środkiem, który firmy wykorzystują do przyciągnięcia uwagi klientów. Warto rozróżnić dwa typy t-shirtów, które różnią się między sobą przeznaczeniem. Są to podkoszulki:

  • reklamowe,
  • firmowe.

Odzież firmowa przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników. Wykorzystuje się ją w godzinach pracy. Dzięki niej zespół odpowiednio się prezentuje, co daje spójny wizerunek marki. Z kolei koszulki reklamowe stanowią idealną formę promocji każdej firmy. Bardzo często są one prezentem, który ma zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z oferty. W tym zakresie istnieje możliwość wyboru spośród wielu fasonów ubrań, w różnych kolorach, nawet tych mało popularnych.

Specjalista z firmy Bi-Art. NADRUKI I HAFTY zauważa: Najprostszym i najczęściej wybieranym rozwiązaniem są koszulki z logo danego przedsiębiorstwa. Na szczęście rynek oferuje dużo więcej rozwiązań, a sami klienci są na nie otwarci i chętnie stawiają na nieoczywiste wzory.

Nietypowy model koszulki reklamowej wyróżni Cię na tle konkurencji

Współczesny marketing stawia przede wszystkim na oryginalność. Nie inaczej jest w tym przypadku. Coraz częściej t-shirt reklamowy jest nawiązaniem do motywów filmowych, komiksowych i wielu innych. Ważne, aby nie był to nudny i popularny wzór. Warto postawić na niecodzienny fason, czy nawet nietypowe kolory. Stworzenie ciekawego projektu to już połowa sukcesu. Każdy z klientów chętnie zainteresuje się koszulką, która normalnie jest niedostępna.

Również ubiór dla pracowników wcale nie musi być nudny. Standardowo przyjęło się drukować na najprostszym wzorze koszulki jedynie logo firmowe. Odpowiednio ubrani pracownicy wpływają jednak na postrzeganie firmy, a dodatkowo stanowią sposób na reklamowanie jej wśród klientów. Projekt można wykonać samodzielnie lub zlecić go profesjonalnemu grafikowi. Każda sztuka może być również indywidualnie dopasowana do pracownika. Ta, która najbardziej przypadnie do gustu klientów, może być nagrodą np. za zebranie punktów w programie lojalnościowym. W ten sposób działa wiele początkujących firm, które w szybkim tempie zyskują przychylność zwłaszcza młodszego grona.

Wyjdź poza standardowe rozwiązania

Szukasz sposobu, aby szybko zaistnieć na rynku i zdobyć zainteresowanie konsumentów? Wyjście poza standardowe ramy to doskonała opcja. Postaw na kreatywny i praktyczny gadżet reklamowy, jakim jest koszulka. Odejdź od schematów, zamiast logo umieść na niej personalizowaną grafikę, a na efekty nie będziesz musiał długo czekać. Dzięki praktycznie nieograniczonym metodom nadruku stworzysz projekt, który zapadnie w pamięci Twoich klientów.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.