Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
W jaki sposób można etykietować mięso?
Jakie jest znaczenie etykiet w kontekście sprzedaży mięsa?
Etykietowanie produktów jest istotne w każdej branży. Niemniej w sektorze spożywczym jest szczególnie traktowane. Wynika to z faktu, że produkowane, a następnie sprzedawane w tej gałęzi produkcji i handlu artykuły są przeznaczone do spożycia – w związku z czym mogą mieć bezpośredni wpływ na zdrowie człowieka. Wyjątkowo istotne jest etykietowanie mięsa. Z jakiego powodu? Opowiemy o tym w dalszej części przygotowanego przez nas wpisu. Bardzo często jest tak, że właśnie na podstawie etykiety umieszczonej na danym produkcie spożywczym konsument decyduje, czy chce spożyć dany napój, danie, przekąskę lub inny towar tego typu, czy nie. Etykieta informuje konsumenta o tym, jaka jest specyfika wybranego artykułu. Dlatego jej prawidłowe zaprojektowanie, a następnie umieszczenie na produkcie odgrywa bardzo istotną rolę. Mięso, jako produkt mający stosunkowo krótką datę przydatności do spożycia i wymagający specjalnego przygotowania do sprzedaży, powinno być etykietowane z uwzględnieniem licznych zasad odpowiadających temu procesowi. Wiedzą o tym zarówno producenci i sprzedawcy takich artykułów, jak i sprzedawcy systemów etykietowania mięsa, tacy jak firma Gecko z Banina. Na każdej etykiecie mięsnego produktu spożywczego powinny znaleźć się między innymi takie informacje jak: nazwa, dane producenta, wartość odżywcza, gramatura, data przydatności do spożycia, skład (z uwzględnieniem alergenów).Jak etykietować mięso?
Proces znakowania poszczególnych produktów może różnić się w zależności od tego, jaki dokładnie towar podlega etykietowaniu – ważne jest między innymi to, czy jest to produkt przeznaczony do spożycia, czy nie. Akurat mięso jest znakowane w przemyśle spożywczym za pomocą specjalnych łączników Tag Fast™. Łączniki te są produkowane ze spożywczego nylonu. Do ich cech charakterystycznych należy też wyposażenie w podwójną łopatkę. Przez wiele osób doceniane są za to, że można je łatwo usunąć, bez pozostawiania pozostałości w żywności. Jeżeli chcesz zdobyć więcej informacji na temat łączników Tag Fast™, skontaktuj się z przedsiębiorstwem Gecko z Banina.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana