Artykuł sponsorowany

W jaki sposób można etykietować mięso?

W jaki sposób można etykietować mięso?
Właściwe znakowanie poszczególnych artykułów ma ogromne znaczenie w branży spożywczej. Choć dotyczy licznych gałęzi produkcji, handlu i usług, w sektorze spożywczym odgrywa szczególną rolę. Ma niemałe znaczenie między innymi w kontekście produkcji i sprzedaży mięsa. W dzisiejszym tekście poruszymy nieco szerzej tę kwestię. Wyjaśnimy, dlaczego etykietowanie mięsa jest ważne i jak to właściwie robić.

Jakie jest znaczenie etykiet w kontekście sprzedaży mięsa?

Etykietowanie produktów jest istotne w każdej branży. Niemniej w sektorze spożywczym jest szczególnie traktowane. Wynika to z faktu, że produkowane, a następnie sprzedawane w tej gałęzi produkcji i handlu artykuły są przeznaczone do spożycia – w związku z czym mogą mieć bezpośredni wpływ na zdrowie człowieka. Wyjątkowo istotne jest etykietowanie mięsa. Z jakiego powodu? Opowiemy o tym w dalszej części przygotowanego przez nas wpisu. Bardzo często jest tak, że właśnie na podstawie etykiety umieszczonej na danym produkcie spożywczym konsument decyduje, czy chce spożyć dany napój, danie, przekąskę lub inny towar tego typu, czy nie. Etykieta informuje konsumenta o tym, jaka jest specyfika wybranego artykułu. Dlatego jej prawidłowe zaprojektowanie, a następnie umieszczenie na produkcie odgrywa bardzo istotną rolę. Mięso, jako produkt mający stosunkowo krótką datę przydatności do spożycia i wymagający specjalnego przygotowania do sprzedaży, powinno być etykietowane z uwzględnieniem licznych zasad odpowiadających temu procesowi. Wiedzą o tym zarówno producenci i sprzedawcy takich artykułów, jak i sprzedawcy systemów etykietowania mięsa, tacy jak firma Gecko z Banina. Na każdej etykiecie mięsnego produktu spożywczego powinny znaleźć się między innymi takie informacje jak: nazwa, dane producenta, wartość odżywcza, gramatura, data przydatności do spożycia, skład (z uwzględnieniem alergenów).

Jak etykietować mięso?

Proces znakowania poszczególnych produktów może różnić się w zależności od tego, jaki dokładnie towar podlega etykietowaniu – ważne jest między innymi to, czy jest to produkt przeznaczony do spożycia, czy nie. Akurat mięso jest znakowane w przemyśle spożywczym za pomocą specjalnych łączników Tag Fast™. Łączniki te są produkowane ze spożywczego nylonu. Do ich cech charakterystycznych należy też wyposażenie w podwójną łopatkę. Przez wiele osób doceniane są za to, że można je łatwo usunąć, bez pozostawiania pozostałości w żywności. Jeżeli chcesz zdobyć więcej informacji na temat łączników Tag Fast™, skontaktuj się z przedsiębiorstwem Gecko z Banina.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.