Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Tanie drukowanie – jak zaoszczędzić na drukowaniu?
Audyt kosztów druku
Bardzo często zdarza się, że przedsiębiorcy trudno określić wysokość nakładów przeznaczonych na drukowanie. Szacuje się, że koszty drukowania w biurze mogą wynosić nawet około 10% wszystkich kosztów ponoszonych przez firmę. Aby zoptymalizować wydatki przeznaczone na papierowe kopie dokumentów, warto przyjrzeć się w jaki sposób gospodaruje się drukarkami obecnie i wprowadzić oszczędności w najistotniejszych obszarach.Monitoring kosztów druku
Kontrola sposobu wykorzystania drukarek dostarcza istotnych informacji i wskazówek dotyczących możliwości optymalizacji kosztów. Cyklicznie generowane raporty pozwalają określić, które działy firmy wykonują najwięcej kopii, a także potrzeby dotyczące indywidualnych preferencji poszczególnych sektorów (druk jedno- czy dwustronny, wydruk kolorowy czy monochromatyczny). Raportowanie umożliwia przedsiębiorcy szybkie reagowanie na wszelkie nieprawidłowości w wykorzystywaniu urządzeń.Jakość urządzeń biurowych
Niezwykle ważny jest również właściwy wybór samych urządzeń oraz zintegrowanych z nimi systemów informatycznych – przekonuje nasz rozmówca z przedsiębiorstwa HiCOPY. Czasami inwestycja w droższy sprzęt pozwala na opłacalne zmniejszenie kosztów eksploatacyjnych. Jeśli tego typu wydatek w danej firmie nie jest możliwy, warto zastanowić się nad możliwością outsourcingu drukowania lub wynajmu urządzeń biurowych. Redukcja kosztów związanych z drukowaniem w firmie jest możliwa na wiele sposobów. Najbardziej efektywnym rozwiązaniem będzie połączenie oszczędności w kilku obszarach, np. jednoczesne wprowadzenie zdalnego zarządzania drukami i przejście na zamienniki oryginalnych tonerów.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana