Artykuł sponsorowany

Zasady dobrej współpracy na linii sklep internetowy-hurtownia

Zasady dobrej współpracy na linii sklep internetowy-hurtownia

Prowadzenie sklepu internetowego jest coraz częstszą metodą działalności handlowej. Klienci w szybki i wygodny sposób chcą zamawiać i otrzymywać towary, nie wychodząc przy tym z domu. Wszystko wydaje się łatwe, ale żeby zakupy mogły dotrzeć do nabywcy, muszą najpierw zostać sprowadzone z hurtowni. Czasem zdarza się, że to, co sprzedaje sklep internetowy, jest bezpośrednim jego zasięgu, jednak najczęściej musi go zaopatrywać hurtownia.

Jak usprawnić współpracę hurtowni ze sklepem internetowym?

Zakup produktów w sklepach internetowych jest opłacalny i wygodny dla klientów, ale ci, którzy je prowadzą, również chcą, aby sprzedaż była jak najsprawniejsza. Jeżeli sklep ma na stanie rzeczy, które sprzedaje, wszystko idzie jak z płatka, jednak problem może pojawić się wtedy, gdy tych produktów w asortymencie fizycznie nie ma. Wynajęcie dużej przestrzeni jest jednak kosztowne, dlatego niewielkie przedsiębiorstwa oraz te, które zaczynają działalność, nie mogą sobie pozwolić na taki luksus. Najlepszą opcją, która zostaje, jest w takim przypadku współpraca z zewnętrznym podmiotem, który zadba o dostarczanie towaru dla sklepu internetowego.

Do tego, by sprowadzić i zgromadzić odpowiednie zapasy, najlepsza jest hurtownia. Współpraca z takim kontrahentem powinna być przede wszystkim harmonijna i sprawna, a żeby tak było, warto w rzeczywistości cyfrowej wykorzystać jednolite oprogramowanie.

Dzięki zintegrowanemu systemowi, który pozwala na bezpośrednie skomunikowanie sklepu internetowego z hurtownią, można znacznie przyspieszyć cały proces sprzedaży internetowej. Stany magazynowe i ceny produktów oraz ich opisy są aktualizowane na bieżąco zarówno dla hurtowni, jak i dla sklepu, a wspólny system pozwala na współpracę biznesową, np. odnośnie do ustalenia priorytetów dotyczących marż. To właśnie dlatego obecnie systemy informatyczne pełnią tak ważną funkcję i w dużej mierze to od ich jakości zależą zyski przedsiębiorstw oraz ich dobre relacje z innymi podmiotami, np. hurtowni ze sklepem internetowym.

Jak zintegrować hurtownię ze sklepem online?

Jak mówi specjalistka z firmy Cstore, dobra współpraca na linii sklep internetowy – hurtownia realizuje się nie tylko w kontaktach bezpośrednich, lecz także w tym, że obydwa zależne od siebie podmioty wykorzystują wspólny system sprzedażowy. Dzięki temu stan magazynowy produktów, a także ich opisy są spójne i ujednolicone. Integracja e-sklepu z hurtownią jest jednym z bardzo dobrych sposobów na pogłębienie, polepszenie i usprawnienie współpracy między sprzedawcą towarów a ich dostarczycielem.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.