Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Torby ekologiczne z nadrukiem najlepszą promocją dla firmy
Dlaczego klienci pokochali ekotorby?
Torby ekologiczne to bardzo częsty widok. Czy to wyłącznie kwestia mody, która przeminie, czy też mamy do czynienia z czymś więcej? O to, jak ekotorby podbiły nasze serca, zapytaliśmy eksperta z firmy Egar Screen.Torby ekologiczne z bawełny zawdzięczają swoją popularność prostocie. Uniwersalny kształt będzie pasował do wszystkiego, co założymy. Optymalna długość uszu pozwala to, żeby bezpiecznie i pewnie powiesić torbę na ramieniu albo trzymać ją w dłoni. Gdy się ubrudzi, wystarczy ją uprać, gdy się uszkodzi – zszyć. Przy tym wszystkim możemy na niej nadrukować lub wyszyć wszystko, więc torba może być istotnym elementem podkreślającym naszą niezależność.Nie należy zapominać o tym, że torba ekologiczna to jasny komunikat: „Jestem eko! Zależy mi na środowisku!”. Ten typ torby daje możliwość wyrażania swoich poglądów i dzielenia się nimi oraz rozpowszechniania ich.
Dlaczego reklamodawcy pokochali ekotorby?
Wspomniana wyżej siła oddziaływania sprawia, że torby ekologiczne z nadrukiem stają się potężną bronią w walce o klienta. Są pozytywnie kojarzone, a pozytywne wrażenie automatycznie rozszerza się na firmę, która umieści na nich swoje logo. Torba ekologiczna z nadrukiem to reklama, za którą klient jest wdzięczny i chętnie ją przyjmuje. Praktykowane rozdawanie takich toreb w bezpośrednim kontakcie z zainteresowanym sprawia, że zaczyna on nosić nasz przekaz marketingowy zawsze ze sobą, stając się – mówiąc kolokwialnie – chodzącą reklamą naszej firmy. Gdy dodatkowo jest zadowolony z użyteczności otrzymanej torby, wystawia nam pozytywną opinię całą swoją postawą. Warto pamiętać, że jedna osoba może nosić bawełnianą torbę z nadrukiem nawet kilka lat! To wszystko – szerokie oddziaływanie przez długi czas, pozytywne skojarzenia i emocje wiążące się w świadomości odbiorcy niepostrzeżenie z naszą firmą, a także wskazanie na to, że przedsiębiorstwu leży na sercu czyste i różnorodne środowisko – to koszt zaledwie kilku złotych. Za te pieniądze otrzymujemy wzmocnienie pozytywnego wizerunku, podniesienie rozpoznawalności i wiarygodności marki, a w konsekwencji – wyższą sprzedaż i lepszą pozycję na rynku.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana