Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Hotel jako miejsce organizacji konferencji biznesowej
Powodzenie konferencji biznesowej – ale też szkolenia, sympozjum czy zjazdu branżowego – zależy w dużej mierze od tego, gdzie takie wydarzenie będzie mieć miejsce. Nie każdy obiekt pozwala wszak na stworzenie idealnych warunków do zorganizowania podobnego eventu. Świetnym pomysłem może okazać się więc postawienie w tym kontekście na hotel dysponujący salą konferencyjną.
Najlepiej zaś, jeśli do wyboru mamy więcej niż jedno pomieszczenie tego rodzaju. Położony w Zakopanem Ośrodek Konferencyjno-Wczasowy Bel-Ami pozwala na przykład swym gościom biznesowym wybierać pomiędzy salami na 30, 50, 60 i 150 osób, a także łączyć je na potrzeby wydarzeń przewidujących obecność większej liczby osób. Tak dobrze przemyślana infrastruktura pozwala się spodziewać, że również inne elementy hotelowej oferty sprzyjać będą pomyślnemu przebiegowi konferencji.
Personel i udogodnienia
Zalicza się do nich choćby zaplecze techniczne, czyli m.in. flipcharty, rzutnik, ekran czy sprzęt nagłaśniający, a także bezprzewodowy Internet, z którym połączyć się będą mogli wszyscy uczestnicy eventu. Nie wolno też zapomnieć o kompetentnej obsłudze odgrywającej nieocenioną rolę w udzielaniu kluczowych informacji i niesieniu pomocy gościom konferencji czy wsparciu organizatora np. w procesie wydawania im identyfikatorów.
Nocleg
Jednym z najważniejszych argumentów przemawiających za organizacją konferencji biznesowej w hotelu, jest jednak fakt, że na miejscu znajduje się baza noclegowa. Ma to niebagatelne znaczenie szczególnie w sytuacji, gdy konferencja trwa więcej niż jeden dzień, a jej uczestnicy przybyli na nią z daleka. Jest też rozwiązaniem problemu błądzenia po nieznanym mieście lub stania w korkach, co nierzadko ma miejsce wówczas, gdy goście śpią w innym obiekcie niż ten, w którym odbywa się interesujące ich wydarzenie.
Wyżywienie
Nawet jednak zakładając, że będzie ono trwało „zaledwie” kilka godzin, między kolejnymi jego częściami zarówno prelegenci, jak i słuchacze powinni mieć możliwość jeśli nawet nieodświeżenia się w pokoju hotelowym, to przynajmniej nabrania sił dzięki pożywnym przekąskom, a nawet pełnowartościowym posiłkom. Znajdująca się w hotelu restauracja umożliwia przygotowanie ich na miejscu, ze świeżych składników, pozwala też rozpocząć biznesowy dzień od pysznego śniadania i zakończyć go np. integracyjną kolacją.
Atrakcje
Pewnym standardem jest obecnie zapewnianie uczestnikom konferencji dodatkowych atrakcji, takich jak możliwość spróbowania specjałów kuchni regionalnej, wycieczki z przewodnikiem po ciekawej lub pięknej okolicy, kulig czy zawody sportowe. Przygotowane na przyjęcie gości biznesowych obiekty nierzadko oferują pomoc w organizacji tego typu rozrywek – tak właśnie jest choćby w przypadku wspomnianego już zakopiańskiego ośrodka Bel-Ami. To jeszcze jeden powód, dla którego warto uczynić hotel miejscem organizacji konferencji biznesowej.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana