Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Reklamuj się okrągły rok, czyli dlaczego warto zainwestować w firmowy kalendarz
Długopisy, notesy, kubki to tylko nieliczne przykłady reklamowych gadżetów, które są świetnym pomysłem na budowę oraz utrzymanie profesjonalnego wizerunku firmy. Kontrahenci, którzy lubią dostawać prezenty, najczęściej cenią sobie upominki praktyczne, dlatego świetnym pomysłem na reklamę jest firmowy kalendarz. Jeden koszt, a promocja na cały rok! Dlaczego warto wybrać właśnie tę formę popularyzacji firmy?
Dlaczego firmowy kalendarz jest dobrą inwestycją?
Jest wiele powodów, dla których warto zainwestować w firmowy kalendarz. Najważniejszym z nich jest użyteczność – prawie każdy pracownik korzysta z terminarzy. Ten przedmiot jest więc świetnym nośnikiem całorocznej reklamy. Ponadto jego istotną cechą jest funkcjonalność. Może być wykorzystywany w danej firmie jako przedmiot reprezentacyjny lub przeznaczony dla klientów jako jeden z przykładów wizerunku marki (zawiera m.in. dane teleadresowe, informacje o działalności). Warto dodać, że zamówienie firmowego kalendarza to nie jest kosztowna inwestycja – płaci się raz, a korzysta przez cały rok.
Typy kalendarzy
Dobry, firmowy kalendarz powinien być zarówno wytrzymały (wykonany z dobrej jakości materiałów), jak także mieć praktyczny rozkład oraz unikalne wzornictwo. Jego format powinien być dostosowany do klienta oraz specyfiki firmy reklamującej się. Wśród najbardziej popularnych typów kalendarzy wyróżnia się:
wieloplanszowe – dzięki wielkiemu formatowi mogą być świetnym pomysłem na wystrój wnętrza, a jednocześnie praktycznym nośnikiem treści reklamowych (ekspozycja logo);
plakatowe – duży format oraz możliwość wykorzystania wielu zdjęć dobrej jakości;
jedno- lub trójdzielne – czytelne kalendarium oraz możliwość wskazania aktualnej daty (dzięki przesuwnemu okienku);
biurkowe – niezwykle praktyczne i poręczne; kalendarze biurkowe występują najczęściej w dwóch formach: stojące (w formie notesu na spirali) oraz leżące (np. jako podkładka);
książkowe – dostępne w różnych formatach, są bardzo praktyczne i wytrzymałe; mają przejrzysty układ kalendarium, idealne do robienia dokładnych notatek.
Gdzie można zamówić kalendarz firmowy?
Decydując się na kalendarz firmowy, warto postawić na wysoką jakość. Wybierając agencję, która zajmie się jego realizacją, trzeba wziąć pod uwagę takie wytyczne, jak: cena oraz czas wykonania.
Specjalista z lubelskiej agencji reklamowej ARFA przekonuje: kalendarz jest świetnym pomysłem na równoczesne wylansowanie marki i wykorzystanie w praktyce przez klienta. Umieszczenie logo firmy znacząco poprawi jej rozpoznawalność. Naszym zadaniem jest przygotowanie produktu wysokiej jakości. Realizując projekty, stawiamy przede wszystkim na profesjonalizm.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana