Artykuł sponsorowany

Direct booking – jak zdobyć większe rabaty

Direct booking – jak zdobyć większe rabaty

Organizacja podróży zawsze wiąże się z kosztami. Dlatego warto w miarę możliwości dbać o to, aby były one jak najniższe. Dotyczy to także rezerwacji noclegów w hotelach. Jak skutecznie możemy na nich zaoszczędzić? Odpowiedź stanowi direct booking. W naszym artykule podpowiadamy, na czym polega ten nowy trend w turystyce i dlaczego warto korzystać z takiego rozwiązania.

Tanio, szybko i wygodnie

Dziś niemal każdy ma konto na portalu społecznościowym. Jednym z najpopularniejszych jest obecnie Facebook. Stąd wiele firm, w tym i hotele, promuje na nim swoje usługi. Dzięki temu możemy obserwować interesujące nas miejsca, być na bieżąco z ich ofertą oraz – co ważne – bezpośrednio przez portal rezerwować pokoje.

Posiadając konto na Facebooku, zyskujemy korzystną alternatywę dla rezerwacji oraz bukowania noclegów poprzez dostępne w sieci specjalne witryny turystyczne, które nie zawsze są przyjazne dla swoich użytkowników. A direct booking pozwala zaoszczędzić zarówno nasz cenny czas, jak i ciężko zarobione pieniądze. Do tego umożliwia przeprowadzenie całego procesu rezerwacji w łatwy i komfortowy dla nas sposób.

Jak dokładnie działa direct booking?

Jeśli chcemy skorzystać z opcji rezerwacji bezpośredniej poprzez portal Facebook, musimy wejść na fanpage wybranego przez nas hotelu, a następnie z menu, znajdującego się po lewej stronie, wybrać przycisk „Book now”. Klikając w niego, otworzymy okno, w którym znajduje się system rezerwacji. W kolejnym kroku powinniśmy wybrać interesujący nas termin, a następnie pokój. Na koniec pozostaje wpisanie danych osobowych i rezerwacja gotowa! Bez skomplikowanej procedury i straty czasu na niepotrzebne czynności – tłumaczy nasz rozmówca z Hotelu Logos w Gdańsku.

Direct booking, czyli promocje i rabaty dla każdego

Rozwiązanie, jakim jest direct booking, stanowi opcję dostępną dla wszystkich użytkowników Internetu i Facebooka. Założenie konta na tym portalu jest bezpłatne, a korzystanie z takiej formy rezerwacji niesie ze sobą dodatkowe korzyści w postaci rabatów i promocji. Jednym słowem direct booking to doskonały sposób na łatwe i oszczędne podróżowanie.

Dla gości, którzy nie mają konta na Facebooku

Opcja direct booking jest możliwa i dla tych, którzy nie mają lub nie chcą mieć konta na portalu społecznościowym. Jak to wygląda w praktyce?

Taka forma bukowania dostępna jest również poprzez stronę www samego hotelu. Wystarczy na nią wejść i kliknąć zakładkę „rezerwacje”. Wówczas zostaniemy przekierowani na podstronę z kalendarzem, w którym możemy wybrać dogodne dla nas terminy noclegów. Następny krok to decyzja dotycząca pokoju, jego ceny i wyposażenia. A po niej pozostaje już tylko wypełnienie formularza naszymi danymi, koniecznymi do przeprowadzenia rezerwacji – wyjaśnia nasz rozmówca.

Wreszcie w sprawie pokojów możemy skontaktować się z hotelem telefonicznie bądź drogą mailową. Taką opcję direct bookingu z pewnością docenią Ci goście, którzy preferują bardziej tradycyjne rozwiązania.

Jak widać, direct booking to narzędzie na miarę potrzeb i czasów. Każdy z nas może znaleźć odpowiednią dla siebie formę i w kilka minut, siedząc na ulubionej kanapie, zabukować pokoje hotelowe, zyskując przy tym atrakcyjne rabaty.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.