Artykuł sponsorowany

Oklejanie samochodu folią jako sposób na reklamę

Oklejanie samochodu folią jako sposób na reklamę
Zmiana koloru auta czy wymalowanie na nim konkretnych wzorów to bardzo kosztowna inwestycja, która potrafi przekroczyć nawet cenę nabywczą pojazdu. Nie oznacza to na szczęście, że trzeba całkowicie zrezygnować z takiego pomysłu. Warto jednak wybrać prostsze i zdecydowanie bardziej przystępne cenowo rozwiązanie – oklejanie samochodu folią. Czy to dobry sposób na reklamę?

Jakie są zalety kolorowej folii do oklejania samochodu?

W przypadku lakierowania samochodu cofnięcie całego procesu jest niemożliwe. Jeżeli natomiast chodzi o okleinę, można ją samemu oderwać bez żadnego ryzyka, że uszkodzi się w ten sposób karoserię. Oklejanie samochodu dodatkowo nie jest tak skomplikowanym i długotrwałym procesem tak jak np. lakierowanie. Nie trzeba w tym przypadku rozmontowywać żadnych elementów pojazdu. Wystarczy użycie silnego kleju, który sprawi, że raz przyklejona folia nie będzie samoczynnie odchodzić od karoserii. Samo schnięcie nie zajmuje zbyt wiele czasu – to zazwyczaj od kilku do kilkunastu minut. Można powiedzieć, że folia do oklejania samochodu nadaje każdemu pojazdowi szyku i elegancji. Staje się on również bardziej zindywidualizowany. W ofercie zazwyczaj można znaleźć folie matowe, jak i folie błyszczące – wybór tak naprawdę zależy od preferencji klienta. Dodatkowa zaleta takiej folii to ochrona przed zarysowaniami, a także szkodliwymi warunkami atmosferycznymi.

Oklejanie samochodu folią jako dobry sposób na reklamę

Oklejanie pojazdów specjalną folią z nadrukami firmowymi to jeden z chętnie wybieranych sposobów reklamy. Nigdy nie lakieruje się ich na karoserii – zawsze stosuje się do nich specjalne okleiny. To dobry sposób dla tych, którzy bardzo często jeżdżą autem, a więc mogą wypromować w ten sposób swoją firmę. Samochód jest wtedy wystawiony na bezustanną ekspozycję, a więc tym samym zapewnia reklamę o szerokim zasięgu. Aby reklama spełniała swoje założenia, konieczna jest czytelna grafika. Istotny będzie tutaj rozmiar czcionki, chwytliwy slogan czy atrakcyjna szata graficzna oparta na wyróżniających się kolorach. Konieczne jest także umieszczenie własnego logo. W taki sposób można zbudować w ludziach świadomość marki. Grupą doświadczonych specjalistów, która zajmuje się oklejaniem samochodów i przyciemnianiem szyb jest firma Przyciemnianie.com.pl. Prowadząc własną firmę, warto rozważyć, czy nie zareklamować jej z pomocą folii naklejonej na samochód. Z pewnością będzie to dobry sposób na zbudowanie świadomości marki.  

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.