Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Zalety poleasingowego sprzętu biurowego
Poleasingowy sprzęt biurowy, to rozwiązanie idealne dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność biznesową i nie posiadają jeszcze odpowiedniej płynności finansowej lub zwyczajnie nie chcą inwestować w droższy, nowy sprzęt. Jest to także świetna opcja dla tych firm, które w poszukiwaniach idealnego sprzętu, trafiają wyłącznie na oferty przekraczające ich możliwości finansowe.
Ekonomicznie i ekologicznie
Nie ma co się oszukiwać – podstawowym powodem, dla którego decydujemy się na skorzystanie z oferty sprzętu poleasingowego jest ich niższa cena. Możemy kupić urządzenie w świetnym stanie technicznym, z wyższej półki i z bogatym wyposażeniem, płacąc za nie nawet 50% tego, co zapłacilibyśmy za sprzęt nowy o podobnych parametrach.
Sprzęt poleasingowy to taki, który służył wcześniej firmom w czasie trwania umowy leasingowej. Urządzenia te zwykle mają za sobą 2-3 lata pracy. Jest to więc sprzęt aktualny pod względem funkcji, który był objęty gwarancją, przechodził kompleksowe przeglądy i profesjonalne serwisowanie. Możemy mieć pewność co do jego stanu technicznego i jakości pracy – odpowiednio zadbany sprzęt może służyć nam latami.
Sprzęt poleasingowy warto kupić jeśli bliski jest nam los naszej planety. Kupując sprzęt wprowadzony powtórnie na rynek, chronimy środowisko ograniczając ilość elektroniki, która ląduje na wysypiskach śmieci. Nie przyczyniamy się też do generowania popytu na nowe urządzenia, których produkcja obciąża środowisko naturalne.
Używane, ale nie gorsze
Owszem, sprzęt poleasingowy nie jest nowy. Jednak jeżeli zdecydujemy się na współpracę z solidnym dostawcą, możemy być pewni, że przed dostarczeniem do nas sprzęt jest skrupulatnie sprawdzony, wszystkie komponenty są przetestowane, a wyeksploatowane części wymienione. Taką gwarancję będziemy mieli, jeżeli firma sprzedająca poleasingowy sprzęt biurowy, prowadzi także samodzielny serwis urządzeń, tak jak firma Profixer ze Stalowej Woli. Jak mówi jej ekspert:
– Decydując się na zakup od profesjonalnej firmy, można liczyć na fachową pomoc, rzetelne doradztwo i doświadczenie, ale także montaż i uruchomienie sprzętu, przeszkolenie pracowników, okresowe przeglądy, które zapewnią prawidłowe funkcjonowanie sprzętu przez wiele lat. Warto podkreślić: urządzenia poleasingowe to nie są rozpadające się sprzęty, sprzedawane za bezcen, ponieważ ktoś chce się ich pozbyć. Są to sprzęty wysokiej klasy. W przypadku drukarek i kserokopiarek – często, cenionych firm, takich jak Ricoh czy Konica Minolta.
Często urządzenia poleasingowe są w tak dobrym stanie, że różnica między ich działaniem, a działaniem nowego sprzętu jest niezauważalna. W niczym nie ustępują sprzętom dostępnym w popularnych sklepach elektronicznych. Często zdarza się, że sprzęt wyprodukowany przed laty charakteryzuje się większą solidnością, niż nowe modele. Te wyposażone są w nowe technologie, ale jednocześnie nie są tak trwałe.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana