Artykuł sponsorowany

Z jakich elementów składają się linie do co-packingu?

Z jakich elementów składają się linie do co-packingu?

Co-packing to kompleksowa usługa, polegająca między innymi na projektowaniu opakowań, produkcji i pakowaniu towarów w gotowe pudełka bądź inne opakowania. Aby produkty zostały zapakowane w profesjonalny sposób, niezbędny w tym celu jest odpowiednio zaprojektowany sprzęt i linie do pakowania. Wiele firm nie posiada swoich linii, ale korzysta z outsourcingu tej usługi. Z jakich elementów składają się linie do co-packingu?

Pakowanie i przepakowywanie

Specjalistyczne linie do co-packingu obejmują przede wszystkim usługi pakowania i przepakowywania. Do firm zajmujących się tego typu usługami trafiają paczki w szarych kartonach, niekiedy zniszczonych. Zadaniem co-packingu jest takie spakowanie paczek, aby klient otrzymał doskonale zapakowane zamówienie. Na liniach do pakowania można zarówno przepakowywać paczki, np. z jednego kartonu do drugiego, bądź dopiero na nich pakować produkty do wysyłki. Branże, które najczęściej korzystają z takich usług to kosmetyka, farmaceutyka oraz odzież i dodatki.

Foliowanie i etykietowanie

Kolejną usługą, wykonywaną w ramach co-packingu jest foliowanie, dzięki któremu podwyższa się estetyka zamówionych przez klienta towarów, jak również skutecznie zabezpiecza się je przed zniszczeniem. Nowoczesne linie pakujące umożliwiają foliowanie i zgrzewanie opakowań z wykorzystaniem szybkich i profesjonalnych maszyn. Zafoliować można każdy towar, wykorzystując zarówno folie bezbarwne, jak i brandingowe. Zaumoatyzowane linie do co-packingu pozwalają także na etykietowanie towarów.

Konfekcjonowanie

Usługa konfekcjonowania, dzięki rozwojowi technologii może być również w części lub w całości wykonywana na specjalnie zaprojektowanych w tym celu liniach do pakowania. Mówiąc potocznie, konfekcjonowanie oznacza mieszanie rożnego rodzaju produktów w zestawy o innych konfiguracjach. W ten sposób mogą być tworzone na przykład zestawy promocyjne lub podarunki kierowane do konkretnej grupy odbiorców. Sprawne wykonywanie konfekcjonowania umożliwiają nowoczesne linie do pakowania. Znajdziemy je w takich firmach, jak chociażby DC Packaging.

Insertowanie

Insertowanie jest jednym z rodzajów opisanej powyżej usługi – konfekcjonowania. Oznacza dołączanie dodatkowych elementów do czasopism, broszur czy katalogów. Elementy, które mogą być maszynowo dołączane, to między innymi kupony promocyjne, gadżety czy zdrapki. Pod nazwą insertowania kryje się jeszcze dodatkowa usługa – kopertowania, czyli umieszczanie różnych ulotek, katalogów czy próbek w kopertach. W przypadku wykonywania masowej ilości, niezbędne są odpowiednie maszyny, bez których ręczna praca byłaby właściwie niewykonalna.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.