Artykuł sponsorowany

Wybór stoiska targowego - systemowe czy indywidualne?

Wybór stoiska targowego - systemowe czy indywidualne?

Dobre stoisko wystawiennicze znacząco zwiększa szanse marki, by przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów lub partnerów biznesowych podczas targów lub innych imprez branżowych. Oferta firm specjalizujących się w produkcji tego typu konstrukcji jest bardzo szeroka, a podzielić ją można na dwie główne kategorie – stoiska indywidualne oraz systemowe. Na które rozwiązanie się zdecydować?

Stoiska systemowe

Jak sama nazwa wskazuje, mamy tu do czynienia z pewnym systemem elementów, które można z dużą dozą swobody składać ze sobą, by otrzymać konstrukcję o pożądanym kształcie, wielkości i funkcjonalności. Projekt wszystkich elementów oraz sposoby łączenia są utrzymane w jednakowym standardzie, dlatego decydując się na system możemy go w późniejszym czasie wzbogacać – w razie potrzeby – o więcej elementów, tak, by w pełni wykorzystać możliwości stoiska.

Rozwiązanie to należy do najbardziej przystępnych cenowo i najbardziej opłacalnych, jeśli myślimy o wykorzystaniu stoiska wielokrotnie – mówi przedstawiciel firmy Art-CoWynika to z faktu, że elementy stoisk są wytwarzane na dużą skalę, a do montażu poszczególnych modułów nie potrzebujemy fachowej pomocy.

Są jednak również pewne wady tego rozwiązania. Przede wszystkim jest nią brak indywidualności stoiska. Co prawda możemy swobodnie ustawiań wszystkie moduły systemu i ozdobić je logo naszej marki, wciąż jednak podobieństwa do innych stoisk na tej samej imprezie mogą być bardzo widoczne. Po drugie – jeśli kupujemy stoisko z zamiarem wielokrotnego wykorzystania, musimy dysponować miejscem do jego przechowywania oraz pamiętać o jego konserwacji.

Stoiska indywidualne

Czyli obiekty projektowane na indywidualne zamówienie klienta, zazwyczaj przeznaczone do jednokrotnego wykorzystania. Standardowo koszt wykonania takiej konstrukcji jest dużo wyższy, ponieważ obejmuje wykonanie unikatowego projektu, a do jego realizacji często wykorzystuje się różne niebanalne materiały, takie jak drewno i kamień. Na tego typu instalacje zwykle decydują się bardzo duże marki, które stać na taką formę promocji. Niemniej inwestycja może okazać się bardzo korzystna – indywidualne stoiska od razu przykuwają uwagę, wyróżniają się na tle innych stoisk, a jeśli zostaną zaprojektowane w odpowiedni sposób, to ich estetyka będzie korespondować z charakterem marki lub wystawianego produktu.

Co wybrać?

Jak widać, oba rozwiązania mają swoje plusy i minusy, zarówno jeśli chodzi o estetykę oraz koszty. Stąd decyzję o wyborze jednego z nich należy podejmować biorąc pod uwagę możliwości finansowe naszej firmy oraz efekt, którego oczekujemy. Jeśli szukamy czegoś, co zrobi wrażenie i przykuje uwagę uczestników targu do produktu, wybierzmy stoisko indywidualne. Jeśli potrzebujemy konstrukcji wielokrotnego użytku, która posłuży nam przede wszystkim jako miejsce gdzie możemy wystawić produkty i nawiązać kontakty z klientami, stanowisko systemowe powinno być naszym wyborem.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.