Artykuł sponsorowany

Wizualizacja wnętrz jako ważny element marketingu w branży nieruchomości

Wizualizacja wnętrz jako ważny element marketingu w branży nieruchomości
Każda z firm, której produkt da się przedstawić wizualnie, szuka jak najlepszej formy reklamy. Powstają fotografie, grafiki i innego rodzaju obrazy, które przemawiają do wyobraźni klientów. Branża nieruchomości jest jedną z tych, gdzie znaczenie ma jak najdokładniejszy opis poparty przekazem graficznym. Jednym z istotnych elementów marketingowych w branży nieruchomości jest wizualizacja cyfrowa.

Co to jest wizualizacja fotorealistyczna?

Wizualizacja fotorealistyczna jest procesem tworzenia obrazów maksymalnie zbliżonych jakością do zwykłej fotografii. Jest to proces cyfrowy, którego efektem jest powstanie konkretnej grafiki, pomocnej w jeszcze dokładniejszym przedstawieniu zalet oferowanego towaru. Wizualizacja jest szczególnie przydatna w branży nieruchomości. Pozwala w szybki sposób stwarzać dokładne obrazy przedstawiające wnętrza, sposób ich urządzenia, plany mieszkań oraz obrazy detali. Każdy obraz czy film stworzony w ten sposób, pozwala klientowi w pełni ocenić walory konkretnego mieszkania czy domu. Pozwala mu skupić się na detalach oraz rozważyć wyjścia alternatywne, jeśli chodzi o ich rozmieszczenie.
Najlepsze, przemawiające do wyobraźni klientów wizualizacje stwarza się przy pomocy renderingu cyfrowego. Polega to na obrazowaniu modelu przez grafika komputerowego. Obraz udoskonalany jest od strony technicznej, ale nieraz także pod względem artystycznym. Wszystko zależy od rodzaju modelu i zlecenia – mówi ekspert z firmy SENTERIA, zajmującej się wizualizowaniem cyfrowym .
Obraz, który powstaje w procesie wizualizacji fotorealistycznej, jest na tyle atrakcyjny, że może wpływać na decyzje zakupowe klienta. Jest to skutkiem możliwości obejrzenia towaru z każdej strony i w alternatywnych ujęciach. Szczególnie ma to zastosowanie w branży nieruchomości, gdzie do każdego rozkładu mieszkania można cyfrowo dopasować sprzęty lub inne elementy wyposażenia. W innych branżach wizualizacja pozwala przestawić reklamowany przedmiot w sposób dokładny, z uwzględnienie wszystkich szczegółów, które być może zostałyby niedostrzeżone w przypadku patrzenia na fotografię.

Inne zalety wizualizacji wnętrz

Wizualizacja wnętrz, oprócz dokładnego i atrakcyjnego przestawienia oferty, jest dla firmy działającej w branży nieruchomości znaczną oszczędnością czasu i pieniędzy. Pozwala zminimalizować wysiłki związane z organizacją plenerów fotograficznych. W każdy projekt, mający na celu fotograficzne udokumentowanie wyglądu domów czy mieszkań, zawsze zaangażowanych jest sporo osób, które muszą czasem długo pracować, nieraz czekając na optymalne warunki pogodowe lub sprzyjające sytuacje z obiektami sąsiadującymi. W przypadku wizualizacji cyfrowej, taki problem nie istnieje a dodatkowo jakość obrazu i forma przekazu jest bardziej zadowalająca.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.