Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Wizualizacja wnętrz jako ważny element marketingu w branży nieruchomości
Co to jest wizualizacja fotorealistyczna?
Wizualizacja fotorealistyczna jest procesem tworzenia obrazów maksymalnie zbliżonych jakością do zwykłej fotografii. Jest to proces cyfrowy, którego efektem jest powstanie konkretnej grafiki, pomocnej w jeszcze dokładniejszym przedstawieniu zalet oferowanego towaru. Wizualizacja jest szczególnie przydatna w branży nieruchomości. Pozwala w szybki sposób stwarzać dokładne obrazy przedstawiające wnętrza, sposób ich urządzenia, plany mieszkań oraz obrazy detali. Każdy obraz czy film stworzony w ten sposób, pozwala klientowi w pełni ocenić walory konkretnego mieszkania czy domu. Pozwala mu skupić się na detalach oraz rozważyć wyjścia alternatywne, jeśli chodzi o ich rozmieszczenie.Najlepsze, przemawiające do wyobraźni klientów wizualizacje stwarza się przy pomocy renderingu cyfrowego. Polega to na obrazowaniu modelu przez grafika komputerowego. Obraz udoskonalany jest od strony technicznej, ale nieraz także pod względem artystycznym. Wszystko zależy od rodzaju modelu i zlecenia – mówi ekspert z firmy SENTERIA, zajmującej się wizualizowaniem cyfrowym .Obraz, który powstaje w procesie wizualizacji fotorealistycznej, jest na tyle atrakcyjny, że może wpływać na decyzje zakupowe klienta. Jest to skutkiem możliwości obejrzenia towaru z każdej strony i w alternatywnych ujęciach. Szczególnie ma to zastosowanie w branży nieruchomości, gdzie do każdego rozkładu mieszkania można cyfrowo dopasować sprzęty lub inne elementy wyposażenia. W innych branżach wizualizacja pozwala przestawić reklamowany przedmiot w sposób dokładny, z uwzględnienie wszystkich szczegółów, które być może zostałyby niedostrzeżone w przypadku patrzenia na fotografię.
Inne zalety wizualizacji wnętrz
Wizualizacja wnętrz, oprócz dokładnego i atrakcyjnego przestawienia oferty, jest dla firmy działającej w branży nieruchomości znaczną oszczędnością czasu i pieniędzy. Pozwala zminimalizować wysiłki związane z organizacją plenerów fotograficznych. W każdy projekt, mający na celu fotograficzne udokumentowanie wyglądu domów czy mieszkań, zawsze zaangażowanych jest sporo osób, które muszą czasem długo pracować, nieraz czekając na optymalne warunki pogodowe lub sprzyjające sytuacje z obiektami sąsiadującymi. W przypadku wizualizacji cyfrowej, taki problem nie istnieje a dodatkowo jakość obrazu i forma przekazu jest bardziej zadowalająca.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana