Artykuł sponsorowany

Wirtualna galeria 3D

Wirtualna galeria 3D

Świat wirtualny coraz mocniej przenika do rzeczywistego. Wystarczy połączenie z internetem, by zobaczyć ciekawe miejsca bez wychodzenia z domu. Tego typu nowoczesne rozwiązania stają się doskonałym narzędziem marketingowym. Po co pokazywać płaskie zdjęcia, jeśli można zaprosić potencjalnego klienta do wirtualnej galerii 3D, by poczuł się jakby był na miejscu?

Do tej pory zachętą do odwiedzenia danego miejsca były zdjęcia. Nie oddają one jednak w pełni przestrzeni hoteli, restauracji czy mieszkań na sprzedaż. Płaskie zdjęcia 2D to nie to samo, co zobaczenie na żywo. Teraz, dzięki technologii 3D, możliwe jest nie tylko zobaczenie, ale dosłownie poczucia wejścia w miejsce, które się ogląda. Jak to działa?

Czym jest wirtualna galeria 3D?

Wirtualna galeria to trójwymiarowy model wnętrza wykonany za pomocą skanera – mówi specjalista z firmy lab6Urządzenie określa relacje przestrzenne pomiędzy obiektami, dokładne wymiary oraz kolory, by w jak najbardziej realistyczny sposób oddać widziany obraz. W ten sposób użytkownik nie ogląda płaskiego zdjęcia, lecz ma poczucie bycia w środku przedstawianego wnętrza. Może przybliżać lub oddalać przedmioty, spacerować lub wybrać oprowadzanie automatyczne.

Choć do stworzenia wirtualnej galerii konieczny jest przede wszystkim skaner, dużą rolę odgrywa człowiek. Specjalista wie, w jaki sposób nakierować urządzenie na miejsca problematyczne oraz dokonuje ostatecznej obróbki. Po zakończeniu wszystkich czynności można przejść się na wirtualny spacer po obiekcie – wystarczy tylko połączenie z internetem.

Zalety widoku 3D

Galeria w formie 3D posiada wiele zalet. Przede wszystkim bardzo szczegółowe odwzorowanie przedmiotów oraz odległości. W przeciwieństwie do tradycyjnych zdjęć 2D obrazu wirtualnego 3D nie ograniczają kadr czy kąt robienia zdjęć. Na płaskich fotografiach perspektywa może wyglądać inaczej niż w rzeczywistości.

Jest to przydatne zwłaszcza dla właścicieli obiektów: hoteli, restauracji, domów lub mieszkań na sprzedaż, a także dla architektów wnętrz. Potencjalny klient może poczuć się jakby był w środku, bez wychodzenia z domu. Jeśli będzie zadowolony z widoku chętniej odwiedzi dane miejsce lub zdecyduje się na skorzystanie z usług danej firmy.

Dla kogo wirtualna galeria 3D to dobre rozwiązanie?

Przede wszystkim dla wspomnianych już właścicieli hoteli czy pensjonatów, agencji nieruchomości lub architektów. To również pomysł dla siłowni, gabinetów kosmetycznych i wszystkich innych lokali usługowych, które chcą pokazać wygląd swojego wnętrza. Na wirtualnej galerii 3D klienci zatrzymują się na dłużej, a tym samym lepiej zapamiętują daną firmę. To doskonały pomysł dla każdego przedsiębiorcy, który chce zaprosić klientów do swoich wnętrz.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.