Artykuł sponsorowany

Taśmy pakowe z nadrukiem jako element reklamowy

Taśmy pakowe z nadrukiem jako element reklamowy

Koszulki, torby i ulotki z nazwą firmy to tylko przykładowe nośniki reklamowe. Tak naprawdę praktycznych rozwiązań jest o wiele więcej. Jednym z rekomendowanych sposobów na wyróżnienie logo danej marki jest zastosowanie taśmy pakowej z nadrukiem. Chodzi nie tylko o identyfikację wizualną, ale także o użyteczność. Czy faktycznie warto inwestować w taki wyrób?    

Charakterystyka taśm pakowych z nadrukiem

Na takiej taśmie klejącej można umieścić różnego typu informacje o danej marce, takie jak: nazwa, logo, hasło przewodnie lub sezonowe, obrazek itd. Powierzchnia nadruku w zasadzie nie ma znaczenia – choć standardem są wymiary 50 mm x 66 m, to najbardziej rekomendowani producenci wykonują taśmy na zamówienie o dowolnej szerokości
i długości.

Do popularnych rozwiązań należą taśmy z klejem typu Hot-Melt oraz na bazie Solventu.

  • Taśmy z nadrukiem Hot-Melt to dość mocno klejące produkty, bazujące na kauczuku syntetycznym. Dużo lepiej się sprawdzają w zestawieniu z taśmami z klejem akrylowym. Czynnikiem wyróżniającym jest możliwość wykorzystywania takiej taśmy także w niskich temperaturach, a właśnie w takich warunkach bardzo często przechowuje się lub przewozi paczki.
  • Taśmy z nadrukiem Solvent stosuje się w nich klej pozyskiwany z naturalnego kauczuku. Tworzy się je z myślą o bardzo wymagających klientach, którzy wymagają stuprocentowej niezawodności i wytrzymałości. Taśmę pakową na bazie kleju solventowego można wykorzystywać nie tylko w ujemnych temperaturach, ale też na podkłady o różnej strukturze powierzchni – porowatej, nierównej.

Jakie taśmy pakowe z nadrukiem wybrać?

Dobrze, jeśli taśmy pakowe są dodatkowo zabezpieczone przed ścieraniem. W przypadku modeli z powyższymi klejami bardzo dobrze sprawdza się na przykład lakierowanie powierzchniowe. Inaczej jest z taśmami z klejem akrylowym, które są drukowane od strony pokrytej warstwą adhezyjną.

Warto dopytać usługodawcę o to, jaki kolor będzie miała taśma z nadrukiem. Zazwyczaj nadruki wykonuje się na tle przezroczystym, białym lub brązowym. Klienci powinni mieć możliwość zmiany tła na dowolny kolor.

Czemu warto?

Firma działająca w branży e-commerce lub jakakolwiek inna oferująca usługi wysyłkowe, zawsze musi uwzględniać w swoich planach zaopatrzeniowych zakup taśm do pakowania. Stanowią one bowiem optymalne zabezpieczenie przewożonych towarów. Dlaczego więc od razu nie połączyć użyteczności z reklamą? Taśma pakowa to bardzo praktyczny element identyfikacji wizualnej marki – tłumaczy ekspert z F.H.U TAŚMA.

Ponadto też warto pamiętać o tym, że wiele przedsiębiorstw każdego dnia odbiera dziesiątki, a nawet setki paczek. Wykorzystując taśmy pakowe z logo, można znacznie ułatwić im zidentyfikowanie konkretnej przesyłki. Dotyczy to jednak nie tylko sektora stricte biznesowego, ale także zewnętrznych, prywatnych punktów odbioru, takich jak sklepy spożywcze czy stacje benzynowe. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko zagubienia paczki i ułatwić pracownikom sprawniejsze ich wydawanie.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.