23 lutego 2020

Kategoria:
Inne

Taśmy pakowe z nadrukiem jako element reklamowy

Koszulki, torby i ulotki z nazwą firmy to tylko przykładowe nośniki reklamowe. Tak naprawdę praktycznych rozwiązań jest o wiele więcej. Jednym z rekomendowanych sposobów na wyróżnienie logo danej marki jest zastosowanie taśmy pakowej z nadrukiem. Chodzi nie tylko o identyfikację wizualną, ale także o użyteczność. Czy faktycznie warto inwestować w taki wyrób?    

Charakterystyka taśm pakowych z nadrukiem

Na takiej taśmie klejącej można umieścić różnego typu informacje o danej marce, takie jak: nazwa, logo, hasło przewodnie lub sezonowe, obrazek itd. Powierzchnia nadruku w zasadzie nie ma znaczenia – choć standardem są wymiary 50 mm x 66 m, to najbardziej rekomendowani producenci wykonują taśmy na zamówienie o dowolnej szerokości
i długości.

Do popularnych rozwiązań należą taśmy z klejem typu Hot-Melt oraz na bazie Solventu.

  • Taśmy z nadrukiem Hot-Melt to dość mocno klejące produkty, bazujące na kauczuku syntetycznym. Dużo lepiej się sprawdzają w zestawieniu z taśmami z klejem akrylowym. Czynnikiem wyróżniającym jest możliwość wykorzystywania takiej taśmy także w niskich temperaturach, a właśnie w takich warunkach bardzo często przechowuje się lub przewozi paczki.
  • Taśmy z nadrukiem Solvent stosuje się w nich klej pozyskiwany z naturalnego kauczuku. Tworzy się je z myślą o bardzo wymagających klientach, którzy wymagają stuprocentowej niezawodności i wytrzymałości. Taśmę pakową na bazie kleju solventowego można wykorzystywać nie tylko w ujemnych temperaturach, ale też na podkłady o różnej strukturze powierzchni – porowatej, nierównej.

Jakie taśmy pakowe z nadrukiem wybrać?

Dobrze, jeśli taśmy pakowe są dodatkowo zabezpieczone przed ścieraniem. W przypadku modeli z powyższymi klejami bardzo dobrze sprawdza się na przykład lakierowanie powierzchniowe. Inaczej jest z taśmami z klejem akrylowym, które są drukowane od strony pokrytej warstwą adhezyjną.

Warto dopytać usługodawcę o to, jaki kolor będzie miała taśma z nadrukiem. Zazwyczaj nadruki wykonuje się na tle przezroczystym, białym lub brązowym. Klienci powinni mieć możliwość zmiany tła na dowolny kolor.

Czemu warto?

Firma działająca w branży e-commerce lub jakakolwiek inna oferująca usługi wysyłkowe, zawsze musi uwzględniać w swoich planach zaopatrzeniowych zakup taśm do pakowania. Stanowią one bowiem optymalne zabezpieczenie przewożonych towarów. Dlaczego więc od razu nie połączyć użyteczności z reklamą? Taśma pakowa to bardzo praktyczny element identyfikacji wizualnej marki – tłumaczy ekspert z F.H.U TAŚMA.

Ponadto też warto pamiętać o tym, że wiele przedsiębiorstw każdego dnia odbiera dziesiątki, a nawet setki paczek. Wykorzystując taśmy pakowe z logo, można znacznie ułatwić im zidentyfikowanie konkretnej przesyłki. Dotyczy to jednak nie tylko sektora stricte biznesowego, ale także zewnętrznych, prywatnych punktów odbioru, takich jak sklepy spożywcze czy stacje benzynowe. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko zagubienia paczki i ułatwić pracownikom sprawniejsze ich wydawanie.