Artykuł sponsorowany

Szkolenie z telefonicznej sprzedaży oraz najskuteczniejszych metod w pracy handlowca

Szkolenie z telefonicznej sprzedaży oraz najskuteczniejszych metod w pracy handlowca
Handel to trudny fach, do którego trzeba mieć nie tylko dryg, ale i odpowiednie przeszkolenie. Dotyczy to zarówno sprzedaży bezpośredniej jak i telefonicznej. Wiedzę zdobywamy wraz z doświadczeniem, jednak dobrze jest skorzystać z porad specjalistów, którzy w przystępny sposób nauczą nas podstawowych zasad i praktyk. Co obejmują profesjonalne programy szkoleniowe i dlaczego warto zainwestować w nowoczesną edukację?

Podstawowe zasady handlu telefonicznego

Kompleksowe szkolenia związane z handlem rozpoczynają się od zapoznania uczestników z podstawami, które mogą wydawać się oczywiste, ale nie zawsze zdajemy sobie z nich sprawę. W jaki sposób przełamać strach przed dzwonieniem do klientów, jak rozpoczynać rozmowę i jak ją prowadzić, by zainteresować rozmówcę naszą ofertą? Przydaje się to nie tylko pracownikom call center. W czasie szkolenia dowiadujemy się, jak pokonywać różnego rodzaju bariery - od braku zainteresowania ze strony potencjalnego klienta przez docieranie do konkretnych odbiorców. Uczymy się strategii ustępstw, pokonywania konkurencji i domykania sprzedaży.

Co obejmuje program szkolenia?

Przygotowaliśmy przykładowy opis szkolenia, z którego można skorzystać w Ośrodku Szkoleń i Informacji EFFECT z Gliwic. Zaczynamy od omawiania błędów, jakich możemy unikać w sprzedaży telefonicznych dzięki przygotowaniu warsztatu pracy. Prezentujemy podstawowe wzorce rozmów i zasady ich opracowywania. Uczymy się w jaki sposób przygotowywać scenariusze rozmów i dlaczego warto z nich korzystać. Kiedy jesteśmy przygotowani do rozmowy, nie dajemy się zaskoczyć niespodziewanymi pytaniami. Klient odczuwa wówczas, że ma do czynienia ze specjalistą i jest bardziej przychylny na propozycje sprzedaży lub współpracy. Szkolenie uczy nas jak pracować skutecznie i efektywnie, gdzie szukać klientów, jak prawidłowo kreować wizerunek firmy, nawiązywać kontakt i przyciągać zainteresowanie swoimi słowami. Szkolenie wskazuje nam także, w jaki sposób zareagować kiedy rozmowa zmierza w złą stronę. Dowiadujemy się, jak obronić się przed manipulacją, oddalać zastrzeżenia, przekonywać niezdecydowanego klienta.

Metody prowadzenia warsztatów

Szkolenia to nie tylko wykłady, w czasie których zapoznajemy się z teorią. To także wykłady interaktywne oraz ćwiczenia indywidualne i grupowe. Omawiane są konkretne przypadki i przykłady rozmów, odbywają się studia przypadków. By uczestnicy szkolenia mogli lepiej przyswajać wiedzę, prowadzący zapewniają dostęp do testów, kwestionariuszy oraz formularzy autoanalizy. Każda osoba, która pragnie zostać profesjonalnym handlowcem, dla którego sprzedaż nie ma żadnych tajemnic, może skorzystać z pomocy trenera i mentora by zwiększyć swoje kompetencje. Uzyskany certyfikat po warsztatach jest dodatkowo atrakcyjnym elementem w naszym CV.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.