Artykuł sponsorowany

Stoiska wystawiennicze wyspowe. Charakterystyka

Stoiska wystawiennicze wyspowe. Charakterystyka
Żeby firma mogło się prawidłowo rozwijać – co jest domyślnym celem każdego przedsiębiorcy – musi stale poszerzać grono swoich klientów oraz nawiązywać korzystne kontakty branżowe. Dlatego tak ważnym wydarzeniem dla każdej branży są targi – imprezy, na których firmy mogą zaprezentować swoją ofertę i nowe produkty. Ważne jest nie tylko to, że pokażemy się na targach, ale również JAK się pokażemy.

Czym są stoiska wyspowe?

Stoiska wystawiennicze dzielimy na kilka podstawowych kategorii – kluczem do ich klasyfikacji jest to, jak są usytuowane w przestrzeni targowej oraz w jaki sposób są zbudowane. Jedną z czterech kategorii są stoiska wyspowe. Czym się one charakteryzują:
Jak sama nazwa dość wyraźnie sugeruje, wyspowe stoiska wystawiennicze mają postać mniejszej lub większej wyspy, która siłą rzeczy nie sąsiaduje bezpośrednio z innymi stoiskami – mówi przedstawiciel firmy Art-CoZ każdej strony takie stoisko otoczone jest ciągami komunikacyjnymi, którymi przemieszczają się uczestnicy targów. Taka formuła daje duże możliwości ekspozycji oferty danej marki. Przede wszystkim zyskujemy dużo przestrzeni użytkowej, której nie dzielimy z innymi firmami. Ponadto umożliwiamy naszym gościom dużo bardziej swobodny dostęp do wystawionych produktów czy materiałów informacyjnych, niż w przypadku stoisk rzędowych czy narożnych

Rodzaje stoisk wyspowych

Stoiska wyspowe w zależności od typu zabudowy możemy podzielić na kilka pomniejszych rodzajów. Są to:
  • Stoiska otwarte – nie posiadają zewnętrznych ścian, które oddzielają stoisko od ciągów komunikacyjnych.
  • Stoiska częściowo otwarte – posiadają tylko niektóre ściany, których celem jest ograniczenie dostępu do pewnych określonych części stoiska lub osłonięcie części ekspozycji.
  • Stoiska zamknięte – ze wszystkich stron stoisko odgrodzone jest ścianami, żeby obejrzeć ekspozycję, goście muszą przejść przez wyznaczone wejście.
Każdy typ stoiska wyspowego ma swoje plusy i minusy. Przykładowo stoiska otwarte są najbardziej przystępne dla klientów, jednak istnieje ryzyko, że niektórzy goście potraktują je jako skrót między głównymi ciągami komunikacyjnymi, tym samym utrudniając innym obejrzenie ekspozycji, a pracownikom nawiązania kontaktu z zainteresowanymi. Kompozycje częściowo otwarte pozwalają chronić główne części ekspozycji, jednak ograniczają widoczność z zewnątrz. Kompozycje zamknięte dają nam wiele możliwości zaaranżowania ekspozycji i odcięcia się od reszty targów (co może być istotne, kiedy planujemy użycie prezentacji multimedialnych), z drugiej strony zamknięcie stoiska i wymuszenie korzystania z wyznaczonego wejścia może zniechęcić niektórych potencjalnych klientów. Wybór rodzaju stoiska uzależniony jest między innymi od charakteru ekspozycji oraz indywidualnych potrzeb firmy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.