Artykuł sponsorowany

Rola druku w produkcji folderów reklamowych

Rola druku w produkcji folderów reklamowych

Reklama skupia się obecnie na Internecie, mediach społecznościowych oraz telewizji. Specjaliści od marketingu podkreślają jednak, jak duże korzyści może przynieść wykorzystywanie folderów reklamowych. Są to stosunkowo tanie materiały promocyjne, które pozwalają zapoznać się klientom z ofertą firmy. Wystarczy tylko zadbać o to, aby były wykonane przez sprawdzoną drukarnię.

Czym są i jak wyglądają foldery reklamowe?

Folder to jeden z podstawowych materiałów reklamowych. Umieszcza się w nim zdjęcia, opisy produktów oraz usług. Jego zawartość ma informować oraz zachęcać potencjalnych klientów do odwiedzin w sklepie czy do skorzystania z oferty firmy.

Strony folderów mogą być klejone lub zszywane. Jednak dużą popularnością cieszą się także te materiały, które wyprodukowano z zastosowaniem oprawy spiralnej. Mogą mieć one również dowolną ilość stron, o czym zawsze decyduje reklamodawca. Warto też podkreślić, że foldery reklamowe są zdecydowanie bardziej prestiżowym materiałem reklamowym niż ulotki. Dlatego świetnie sprawdzają się na targach, konferencjach, spotkaniach branżowych czy też na recepcyjnej ladzie w siedzibie firmy.

W folderze reklamowym może znajdować się o wiele więcej informacji niż na zwykłej ulotce. Dlatego też pozwalają przedsiębiorstwom przedstawiać klientom swoją ofertę w efektowny i czytelny sposób” – mówi ekspert z firmy GRIST99.

Jak powinien być wykonany folder reklamowy?

Tym, na co zwracają uwagę osoby trzymające w ręce dowolny materiał reklamowy, jest jego szata graficzna. Dopiero później czytane są informacje i opisy znajdujące się pod zdjęciami. Dlatego też liczy się ich jakość oraz bardzo wysoka rozdzielczość drukowanych obrazów. Muszą być one ostre oraz wyraźne, aby przykuły wzrok oraz zainteresowały odbiorców. To samo dotyczy kolorów, które powinny być intensywne oraz głębokie.

Czcionka musi być czytelna i nie może zlewać się z tłem czy ze zdjęciami. Tylko wtedy przekaz reklamy dotrze do klienta. Nie można zapominać także o samym papierze. Odpowiednia gramatura to gwarancja tego, że folder się nie zniszczy i będzie się prezentował estetycznie. Aby ich wygląd był jeszcze bardziej elegancki, pokrywa się je folią lub lakierem. Dzięki temu nie zaszkodzi im nawet kontakt z wilgocią.

Oprócz tego trzeba postawić na właściwy format folderu. Mniejszy rozmiar warto zastosować, jeżeli ma on być dostarczany do klientów pocztą. Natomiast w przypadku przygotowywania materiałów promocyjnych rozdawanych przy okazji różnego rodzaju eventów lepiej wypadną większe formaty.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.