Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Rodzaje gadżetów reklamowych. Przegląd rozwiązań
Promocja marki to ważna kwestia w długofalowej strategii rozwoju firmy. Pozwala zdobyć nowych klientów i sprawić, że obecni zostaną na dłużej. Istotne jest, żeby klient był w przyjemny sposób otoczony logiem firmy – informuje ekspert z firmy Zeus Group.Gadżety reklamowe, które podarujesz klientowi, sprawią mu przyjemność, a Ty zbudujesz pozytywny wizerunek firmy. Klient, korzystając z podarowanych przez Ciebie przedmiotów, będzie wystawiał logo firmy na widok innych ludzi. To pozwoli zaistnieć Twojej firmie w świadomości jeszcze szerszego grona osób. Oto kilka przykładów skutecznych gadżetów reklamowych, w które warto zainwestować.
Długopisy reklamowe
Jeśli Twoja działalność wymaga, aby Klient wypełniał i podpisywał dokumenty, niech robi to długopisem z logo firmy. Dobrze, żeby był elegancki, ale niekoniecznie. Klientowi, który zdecydował się już na współpracę, pozwól zachować długopis jako prezent na dobry początek współpracy. Rozdawaj długopisy wszędzie, gdzie to możliwe w formie promocji marki poza siedzibą firmy.Smycze reklamowe
Smycze są praktyczne. Jeśli Twoi pracownicy zobowiązani są do noszenia identyfikatora na terenie firmy, zadbaj, aby każdy miał je zawieszone na smyczy z logo firmy. Pamiętaj, żeby zadbać o projekt. Smycze reklamowe muszą być ładne i jednocześnie łatwe w utrzymaniu w czystości. Noszone przez pracowników z działu obsługi klienta powinny być nieskazitelne. Warto, żeby smycze były dostępne poza firmą. Tym samym jej design powinien zachęcać do noszenia.Kubki reklamowe
Zanim zdecydujesz się, jaki umieścić nadruk na kubkach, przemyśl wstępnie ich kształt. Zwykłe kubki będą w porządku, ale jeśli chcesz poczęstować klienta kawą w czasie negocjacji postaw na elegancję. Koniecznie poszukaj producenta, który oferuje wiele modeli kubków, abyś z łatwością dopasował go do potrzeb swojej działalności. Druga sprawa to jakość nadruku. Musi być odwzorowany z zachowaniem detali oraz z wybraną paletą barw.Odzież reklamowa
Niezależnie czy firma, którą prowadzisz, składa się z jednego oddziału czy ma placówki rozsiane po całym kraju. Ubiór pracowników może być symbolem Twojej marki i ją promować. Kiedy Klient widzi jednolicie ubranych doradców, odczuwa spokój i zaufanie. Jeśli masz możliwość, spraw, żeby odzież reklamowa trafiała do Twoich kontrahentów. Dla przykładu – wiele firm z częściami samochodowymi dbają, by mechanicy, którzy robią u nich zamówienia, nosili kombinezony z ich logo. To darmowa reklama i prezent, który dba o relację między przedstawicielem handlowym a firmą, która składa u niego zamówienia.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana