Artykuł sponsorowany

Po co mi reklama? Korzyści płynące z działań promocyjnych

Po co mi reklama? Korzyści płynące z działań promocyjnych
Reklama dźwignią handlu – głosi stare powiedzenie, z którym trudno się nie zgodzić. Sukces każdego punktu sprzedażowego i usługowego zależy od tego, jak dużą ilość klientów zainteresuje się jego ofertą, a tylko dzięki dobrzej zaplanowanej promocji możliwe jest dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców.

Po co w ogóle reklama?

W ostatnich latach powstaje coraz więcej atrakcyjnych sklepów i salonów usługowych, a jednocześnie szalenie wzrasta konkurencja – zauważa nasz rozmówca z firmy K.O.T. Jedną z najczęstszych przyczyn niepowodzenia biznesu jest słaby marketing, czyli nieumiejętne stosowanie reklamy lub całkowita rezygnacja z działań promocyjnych. Tymczasem żaden, nawet najlepszy produkt nie sprzeda się sam, jeżeli klienci nie będą wiedzieli o jego istnieniu.

Wyjdź naprzeciw klientom

Najważniejszym elementem promocji jest widoczność. Przecież twoim celem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Aby twój idealny klient mógł cię odnaleźć, twój lokal musi wyróżniać z otoczenia i nie pozostawiać wątpliwości co do charakteru twojej oferty. Jeśli właśnie twoja reklama przyciągnie wzrok przechodnia, zyskujesz przewagę nad konkurencją i możliwość dalszego poprowadzenia obserwatora w kierunku transakcji.

Jak działa reklama zewnętrzna?

Fenomen reklamy zewnętrznej polega na tym, że oddziałuje ona na nieograniczoną ilość odbiorców, 24 godziny na dobę. Szyld, tablica czy podświetlany panel to bardzo trwałe nośniki, w przeciwieństwie np. do plakatów czy ulotek, które zwykle bardzo szybko trafiają do śmietników. Tymczasem dobrze zaprojektowane szyldy zapadają w pamięć przechodniów nawet... nieświadomie. Jeśli odbiorca reklamy nie zdecyduje się odwiedzić twojej firmy jeszcze teraz, kiedy tylko zaistnieje taka potrzeba, przypomni sobie, że zna miejsce, w którym znajdzie niezbędną pomoc.

Reklama się opłaca, bo...

Sens działań promocyjnych istnieje wtedy, gdy inwestycja w reklamę się zwróci i przyniesie dodatkowe zyski – mówi ekspert z Pracowni Reklamy Wizualnej K.O.T. Dlatego wybierając metody i formy promocji swojego biznesu nie wahaj się korzystać z porady fachowców! Dobrze zaprojektowana i świetnie wykonana reklama będzie nie tylko budziła zainteresowanie, ale też wzbudzi przyjemne emocje u odbiorcy, który już zawsze będzie pozytywnie kojarzył twoją markę, zaś reklama zewnętrzna to wg statystyk możliwość aż 3-krotnego zwrotu z inwestycji!

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.