Artykuł sponsorowany

Oświetlenie LED w reklamie. Przykłady rozwiązań

Oświetlenie LED w reklamie. Przykłady rozwiązań

Nowoczesne technologie cały czas się rozwijają. Dzięki nim codzienne życie staje się łatwiejsze. Zaawansowane rozwiązania wykorzystuje się w wielu dziedzinach – również w reklamie, gdzie nowinki technologiczne znalazły swoje prawo bytu. Stara żarówka, która jeszcze niegdyś gościła w każdym domu, została wyparta przez nowoczesne żarówki LED. Sama technologia zaczęła być wykorzystywana również w wyświetlaczach – jest to idealny sposób na dotarcie do klientów.

Reklama świetlna – jakie ma zalety?

Istnieje wiele zalet zastosowania światła w reklamie. Na szczególną uwagę zasługuje przede wszystkim sposób przekazu do klienta, który jest:

  • wyrazisty,
  • efektowny,

Jak zauważa specjalista z firmy ECO LED Salon Reklamy Elektronicznej i Oświetlenia: Korzyści płynące z zastosowania światła są istotne dla większego zasięgu reklamy. Dla porównania reklama tradycyjna jest mało widoczna – szczególnie wieczorami i w nocy. Sami klienci zauważają, że jest ona często mało atrakcyjna. Reklama LED przyciąga wzrok. Obok niej bardzo trudno przejść bez zaciekawienia.

Reklamy świetlne wykorzystujące technologię diod LED

LED’y ciągle zyskują na popularności, dlatego równie proporcjonalnie rośnie popularność reklam z wykorzystaniem tej technologii. Dzięki niej możliwe jest otrzymanie praktycznie każdego koloru. Dodatkowym atutem jest również wysoka wytrzymałość na wszelkiego rodzaju uszkodzenia. Jest to możliwe dzięki charakterystycznemu montażowi poszczególnych diod. Reklamy, w których zastosowano technologię LED, montuje się nie tylko wewnątrz pomieszczeń. Uwzględniając ich wytrzymałość, z powodzeniem wykorzystuje się je również na zewnątrz. Wszystko dzięki odporności światła na zmienne warunki atmosferyczne – opady deszczu, śniegu jak również wysokie i niskie temperatury. Oświetlenie LED jest również przyjazne dla środowiska – nie stosuje się w nim rtęci czy szkodliwych gazów, a dodatkowo potrzebują niewiele energii do poprawnego działania.

Reklama LED – czy warto?

Reklama z wykorzystaniem technologii LED to coraz częściej stosowana forma wykorzystywana przez szereg przedsiębiorstw. Jej koszty nie są ujednolicone. Przede wszystkim należy pamiętać, że każda profesjonalna firma oferująca stworzenie wyświetlacza, czy telebimu w tej technologii dokonuje indywidualnej wyceny względem oczekiwań klienta. W praktyce oznacza to, że różnice pomiędzy poszczególnymi modelami mogą wynosić kilkaset złotych, a nawet kilka tysięcy. Wiele zależy od wielkości, czy sposobu zaprojektowania wyświetlacza.

Decydując się na tego typu reklamę, warto wybrać sprawdzoną firmę, która posiada pozytywne opinie zadowolonych klientów. Należy także zwrócić uwagę na dodatkowe możliwości, jak wzbogacenie reklamy w technologii LED o efekty dźwiękowe – dzięki temu może ona trafić do jeszcze szerszego grona odbiorców, co ma ogromne znaczenie.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.