Oświetlenie LED w reklamie
29 listopada 2019

Kategoria:
Inne

Oświetlenie LED w reklamie. Przykłady rozwiązań
5 (100%) / 1 głosów

Oświetlenie LED w reklamie. Przykłady rozwiązań

Nowoczesne technologie cały czas się rozwijają. Dzięki nim codzienne życie staje się łatwiejsze. Zaawansowane rozwiązania wykorzystuje się w wielu dziedzinach – również w reklamie, gdzie nowinki technologiczne znalazły swoje prawo bytu. Stara żarówka, która jeszcze niegdyś gościła w każdym domu, została wyparta przez nowoczesne żarówki LED. Sama technologia zaczęła być wykorzystywana również w wyświetlaczach – jest to idealny sposób na dotarcie do klientów.

Reklama świetlna – jakie ma zalety?

Istnieje wiele zalet zastosowania światła w reklamie. Na szczególną uwagę zasługuje przede wszystkim sposób przekazu do klienta, który jest:

  • wyrazisty,
  • efektowny,

Jak zauważa specjalista z firmy ECO LED Salon Reklamy Elektronicznej i Oświetlenia: Korzyści płynące z zastosowania światła są istotne dla większego zasięgu reklamy. Dla porównania reklama tradycyjna jest mało widoczna – szczególnie wieczorami i w nocy. Sami klienci zauważają, że jest ona często mało atrakcyjna. Reklama LED przyciąga wzrok. Obok niej bardzo trudno przejść bez zaciekawienia.

Reklamy świetlne wykorzystujące technologię diod LED

LED’y ciągle zyskują na popularności, dlatego równie proporcjonalnie rośnie popularność reklam z wykorzystaniem tej technologii. Dzięki niej możliwe jest otrzymanie praktycznie każdego koloru. Dodatkowym atutem jest również wysoka wytrzymałość na wszelkiego rodzaju uszkodzenia. Jest to możliwe dzięki charakterystycznemu montażowi poszczególnych diod. Reklamy, w których zastosowano technologię LED, montuje się nie tylko wewnątrz pomieszczeń. Uwzględniając ich wytrzymałość, z powodzeniem wykorzystuje się je również na zewnątrz. Wszystko dzięki odporności światła na zmienne warunki atmosferyczne – opady deszczu, śniegu jak również wysokie i niskie temperatury. Oświetlenie LED jest również przyjazne dla środowiska – nie stosuje się w nim rtęci czy szkodliwych gazów, a dodatkowo potrzebują niewiele energii do poprawnego działania.

Reklama LED – czy warto?

Reklama z wykorzystaniem technologii LED to coraz częściej stosowana forma wykorzystywana przez szereg przedsiębiorstw. Jej koszty nie są ujednolicone. Przede wszystkim należy pamiętać, że każda profesjonalna firma oferująca stworzenie wyświetlacza, czy telebimu w tej technologii dokonuje indywidualnej wyceny względem oczekiwań klienta. W praktyce oznacza to, że różnice pomiędzy poszczególnymi modelami mogą wynosić kilkaset złotych, a nawet kilka tysięcy. Wiele zależy od wielkości, czy sposobu zaprojektowania wyświetlacza.

Decydując się na tego typu reklamę, warto wybrać sprawdzoną firmę, która posiada pozytywne opinie zadowolonych klientów. Należy także zwrócić uwagę na dodatkowe możliwości, jak wzbogacenie reklamy w technologii LED o efekty dźwiękowe – dzięki temu może ona trafić do jeszcze szerszego grona odbiorców, co ma ogromne znaczenie.