Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Opakowanie kaszerowane. Co to takiego?
Czym charakteryzują się opakowania kaszerowane
Kaszerowanie to jedna z technik uszlachetnienia wyrobów drukowanych. W ten sposób udoskonala się opakowania papierowe, chcąc nadać im bardziej efektowny wygląd. Jeśli chodzi o samą technologię kaszerowania, to proces ten polega na powleczeniu danego wyrobu, np. opakowania tekturowego, dodatkową, cienką warstwą materiału. Pod tym względem technika ta przypomina nieco laminowanie, jednak w przypadku kaszerowania wyroby pokrywane są nie folią, a papierem. Zadrukowany arkusz przykleja się do powierzchni kartonu, uzyskując w ten sposób estetyczne opakowanie. Kaszerowanie pozwala nie tylko ozdobić karton, ale umożliwia również umieszczenie na nim napisów lub grafik, co nie zawsze możliwe jest do zrealizowania bezpośrednio na opakowaniu, a to przez znaczną grubość tektury, z jaką mamy nieraz do czynienia np. w przypadku pudełek wykonanych z tektury falistej.W ten sposób na gotowym wyrobie może znaleźć się opis, skład lub instrukcja użytkowania produktu, a także nazwa i logo marki czy dane kontaktowe firmy. - Wymienia możliwości kaszerowania przedstawiciel firmy Ekopak będącej producentem opakowań tekturowych. - Jeśli chodzi o kolorystykę czy wzornictwo, możliwości projektowania w przypadku kaszerowanych produktów są niemal nieograniczone.Gotowe opakowanie kaszerowane wygląda atrakcyjnie, a do tego jest bardziej wytrzymałe, odporne na oddziaływanie czynników atmosferycznych i mniej podatne na uszkodzenia.
Zastosowania opakowań kaszerowanych
Kaszerowanie jako metoda uszlachetniania opakowań tekturowych znacznie podnosi ich walory estetyczne, czyniąc z tego typu wyrobów ważny element strategii reklamowej. Nie od dziś wiadomo bowiem, że opakowanie może skutecznie zachęcić konsumenta do zakupu danego produktu lub wręcz przeciwnie – zniechęcić do sięgnięcia po niego. Estetyczne opakowanie, które przyciągnie uwagę klienta i będzie pomagało stworzyć spójny, pozytywny wizerunek danej marki to klucz do sukcesu. W związku z tym solidne i efektowne opakowanie kaszerowane z tektury falistej to skuteczne narzędzie reklamy w różnych branżach – w tak efektowne kartoniki pakuje się np. kosmetyki, artykuły spożywcze, a także sprzęt elektroniczny oraz środki farmaceutyczne.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana