Artykuł sponsorowany

Oklejanie samochodów folią – skuteczna reklama

Oklejanie samochodów folią – skuteczna reklama

Grafika na samochodach jest jedną z wyjątkowo skutecznych form reklamy. Do oklejania samochodów wykorzystuje się głównie dwie metody – to grafika wycięta z samoprzylepnych folii wysokiej jakości lub aplikacja z wykorzystaniem wielkoformatowego druku solwentowego. Co sprawia, że grafika na samochodach jest tak ceniona, chętnie wykorzystywana przez przedsiębiorców z wielu różnych branż i dlaczego opłaca się w nią inwestować? - Sprawdźmy!

Grafika na samochodach – reklama, którą zapamiętujemy również bezwiednie

Dobrej jakości grafika na samochodach przyciąga nasz wzrok – zapamiętujemy ją nie tylko wtedy, gdy rzeczywiście w danym momencie nas zainteresuje, ale także mimowolnie, w sposób nierozmyślny. Gdy potrzebujemy konkretnego produktu lub usługi i zobaczymy w danej chwili samochód z estetyczną i interesującą reklamą w formie grafiki, świadomie zapamiętamy nazwę danej firmy. Inny sposób działania reklamy na samochodzie to oczywiście zachęcenie nas do nabycia lub skorzystania z czegoś, co po prostu potencjalnie może nam się przydać lub dać nam jakieś korzyści. Samochody z reklamami w formie grafiki widujemy na co dzień w różnych miejscach. Jeśli reklamowa grafika jest rzeczywiście dobra, nasz mózg zapamiętuje ją bezwiednie. Zdarza się więc, że kiedy pojawia się u nas dana potrzeba i zaczynamy się zastanawiać, w jakiej firmie tę potrzebę możemy zrealizować, przypominamy sobie reklamową grafikę. To przekonuje nas, że warto przyjrzeć się bliżej produktom lub usługom właśnie tej firmy, która zainwestowała w oklejanie swoich samochodów folią. Z czego to konkretniej wynika?

Estetyczna reklama na samochodzie podnosi wiarygodność firmy

W kontekście reklamy na samochodach mamy więc trzy sytuacje: reklama zachęca nas do zrealizowania naszych potrzeb w reklamującej się firmie albo do zapłacenia w niej za coś, co w przyszłości może okazać się przydatne lub sprawić nam przyjemność; reklama sprawia, że zapamiętujemy daną firmę. Jak mówi nam przedstawiciel firmy LogArt spod Warszawy, warto inwestować w solidne oklejanie samochodów, ponieważ klienci bardzo cenią sobie estetykę reklamy. Powoli odchodzimy od papierowych ulotek i plakatów, wrzucanych do skrzynek na listy wizytówek, ponieważ te szybko się psują. Firmy z wielu branż stawiają nie tylko na popularną reklamę internetową, ale też na świetlne kasetony, przestrzenne litery 3D, trwałe szyldy, tablice, tabliczki, czy właśnie oklejanie samochodów folią, bo to reklama, która zachowuje swój wygląd latami. Warto inwestować w reklamy tego rodzaju, ponieważ klienci je cenią – solidne reklamy podnoszą wiarygodność, fachowość, profesjonalizm firmy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.