notes
10 listopada 2019

Kategoria:
Inne

Notesy – niezbędne gadżety firmowe

Na wizerunek firmy składa się wiele detali. Jest to między innymi miła obsługa, profesjonalizm, ale dużą rolę odgrywają także gadżety firmowe. Mimo że obecnie materiały reklamowe i promocyjne potrafią być bardzo wymyślne, to każde przedsiębiorstwo powinno dysponować własnymi notesami. Dlaczego inwestowanie w tego typu akcesoria reklamowe jest tak dobrym pomysłem?

Notes firmowy – dlaczego jest to niezbędny gadżet?

Na notesie firmowym znajdują się zwykle logo i nazwa przedsiębiorstwa. Mogą być tam zamieszczone dane teleadresowe oraz hasło reklamowe. Sprawia to, że zwykły plik kartek zamienia się w doskonały materiał promocyjny. Ponadto nazwa firmy może być widoczna na wszystkich stronach. Dzięki temu każdy, kto będzie używał takiego gadżetu, dlugo nie zapomni o marce – notes będzie skutecznie o niej przypominał.

Własne notesy firmowe podkreślają również prestiż i znaczenie przedsiębiorstwa. Potencjalny klient, który otrzyma taki gadżet, będzie wiedział, że robi interesy z poważnym kontrahentem. Notesy znakomicie sprawdzają się także podczas targów oraz akcji promocyjnych. Mogą być małym upominkiem dla partnerów biznesowych czy inwestorów.

Oprócz tego, że notes jest idealnym gadżetem reklamowym, może także przydać się w biurze. Firmowy papier może służyć pracownikom do sporządzania notatek, obliczeń czy realizacji korespondencji. Dlatego notatniki powinny być zawsze do dyspozycji personelu” – mówi ekspert z firmy Foto-Druk.pl z Warszawy.

Jak powinien wyglądać notes firmowy?

Notes firmowy to najczęściej materiał reklamowy, czyli jeden z gadżetów, który ma być wizytówką firmy. Dlatego też powinien być jak najlepszej jakości. Jego staranne wykonanie przekłada się na to, że obdarowane nim osoby jeszcze chętniej z niego korzystają oraz noszą go ze sobą w plecaku czy w torebce.

Jego kolor może przykuwać wzrok lub być spokojny i stonowany. Zależy to od specyfiki działalności firmy oraz od tego, dla jakiego typu klientów ma być przeznaczony ten gadżet. Druk znajdujący się na okładce powinien być estetyczny oraz elegancki – podkreśli to renomę oraz klasę przedsiębiorstwa. Ponadto warto zastanowić się nad rozmiarem notesu reklamowego. Format A4 najlepiej sprawdzi się w biurze, gdzie pracownicy każdego dnia wykorzystują sporo papieru do zapisywania notatek. Natomiast notes w rozmiarze A5, który łatwo zabrać ze sobą w teczce, torebce czy plecaku, jest idealny dla klientów. Co do ilości kartek, to im będzie ich więcej, tym lepiej – dzięki temu notatnik będzie dłużej towarzyszył jego właścicielowi.