Artykuł sponsorowany

Notesy – niezbędne gadżety firmowe

Notesy – niezbędne gadżety firmowe

Na wizerunek firmy składa się wiele detali. Jest to między innymi miła obsługa, profesjonalizm, ale dużą rolę odgrywają także gadżety firmowe. Mimo że obecnie materiały reklamowe i promocyjne potrafią być bardzo wymyślne, to każde przedsiębiorstwo powinno dysponować własnymi notesami. Dlaczego inwestowanie w tego typu akcesoria reklamowe jest tak dobrym pomysłem?

Notes firmowy – dlaczego jest to niezbędny gadżet?

Na notesie firmowym znajdują się zwykle logo i nazwa przedsiębiorstwa. Mogą być tam zamieszczone dane teleadresowe oraz hasło reklamowe. Sprawia to, że zwykły plik kartek zamienia się w doskonały materiał promocyjny. Ponadto nazwa firmy może być widoczna na wszystkich stronach. Dzięki temu każdy, kto będzie używał takiego gadżetu, dlugo nie zapomni o marce – notes będzie skutecznie o niej przypominał.

Własne notesy firmowe podkreślają również prestiż i znaczenie przedsiębiorstwa. Potencjalny klient, który otrzyma taki gadżet, będzie wiedział, że robi interesy z poważnym kontrahentem. Notesy znakomicie sprawdzają się także podczas targów oraz akcji promocyjnych. Mogą być małym upominkiem dla partnerów biznesowych czy inwestorów.

Oprócz tego, że notes jest idealnym gadżetem reklamowym, może także przydać się w biurze. Firmowy papier może służyć pracownikom do sporządzania notatek, obliczeń czy realizacji korespondencji. Dlatego notatniki powinny być zawsze do dyspozycji personelu” – mówi ekspert z firmy Foto-Druk.pl z Warszawy.

Jak powinien wyglądać notes firmowy?

Notes firmowy to najczęściej materiał reklamowy, czyli jeden z gadżetów, który ma być wizytówką firmy. Dlatego też powinien być jak najlepszej jakości. Jego staranne wykonanie przekłada się na to, że obdarowane nim osoby jeszcze chętniej z niego korzystają oraz noszą go ze sobą w plecaku czy w torebce.

Jego kolor może przykuwać wzrok lub być spokojny i stonowany. Zależy to od specyfiki działalności firmy oraz od tego, dla jakiego typu klientów ma być przeznaczony ten gadżet. Druk znajdujący się na okładce powinien być estetyczny oraz elegancki – podkreśli to renomę oraz klasę przedsiębiorstwa. Ponadto warto zastanowić się nad rozmiarem notesu reklamowego. Format A4 najlepiej sprawdzi się w biurze, gdzie pracownicy każdego dnia wykorzystują sporo papieru do zapisywania notatek. Natomiast notes w rozmiarze A5, który łatwo zabrać ze sobą w teczce, torebce czy plecaku, jest idealny dla klientów. Co do ilości kartek, to im będzie ich więcej, tym lepiej – dzięki temu notatnik będzie dłużej towarzyszył jego właścicielowi.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.