4 kwietnia 2021

Kategoria:
Inne

Naklejki foliowe jako ciekawy gadżet reklamowy

Internet, a tym samym reklama internetowa rośnie w siłę. Jednak nie znaczy to, że tradycyjne metody reklamowania biznesu odchodzą do lamusa. Okazuje się, że plakaty, roll-up’y, a także naklejki foliowe mogą być niezwykle ciekawym gadżetem reklamowym. Zwłaszcza jeśli zamiast samego logo firmy umieścimy na nich ciekawą grafikę lub tekst, który sprawi, że potencjalny klient zwróci na nią uwagę.

Na początku warto wspomnieć, że wśród drukowanych materiałów reklamowych znajdziemy dwa rodzaje naklejek: tradycyjne naklejki, które mogą być ciekawym gadżetem reklamowym i naklejki foliowe typu one way vision, które można naklejać na dowolne szyby (samochodowe, okienne). Przyjrzyjmy się tym dwóm rodzajom naklejek i sprawdźmy, kiedy znajdą zastosowanie jako ciekawy element reklamowy.

Tradycyjne naklejki. Podaruj je swoim klientom 

Wśród druków reklamowych znajdziemy szeroki wybór gadżetów, które mogą zostać wręczone klientom, którzy skorzystali z naszych usług lub też potencjalnym klientom, których chcemy zachęcić do skorzystania z oferowanych usług lub produktów. Mówimy tutaj o ulotkach, wizytówkach lub notesach. Ich potencjał reklamowy jest różny. Ulotki, o ile nie znajduje się na nich na przykład kod rabatowy, z pewnością prędzej czy później wylądują w koszu na śmieci. Wizytówka może i zostanie z klientem na dłużej, jednak zazwyczaj trzymana jest w portfelu, przez co nie mogą jej zobaczyć inni, potencjalnie zainteresowani. Notes z firmowym logo może działać nieco lepiej, ponieważ osoby korzystające z papierowych notatników z pewnością wyciągają go znacznie częściej niż wizytówkę, dlatego jest szansa, że osoby postronne zauważą logo, a tym samym zainteresują się ofertą.

Ciekawym rozwiązaniem są również naklejki, zwłaszcza takie, na których umieścimy ciekawy tekst lub grafikę. Naklejki mogą być ciekawym gadżetem reklamowym, a jednocześnie sposobem na ozdobienie laptopa, telefonu, roweru lub samochodu, jeśli to, co się na niej znajdzie szczególnie przypadnie klientowi do gustu. Przykład? Do reklamy księgarni wystarczy naklejka z napisem „Lubię czytać!” i nazwą lub logiem. Każdy, kto regularnie kupuje książki oraz rzeczywiście lubi czytać, z pewnością z chęcią umieści taką naklejkę w widocznym miejscu. Warto wówczas wybrać naklejki najwyższej jakości i laminowane, które zniosą nawet intensywne tarcie oraz warunki atmosferyczne, dzięki czemu nasza reklama będzie z klientem przez długi czas. Odporne na uszkodzenia naklejki ma w swojej ofercie całodobowa drukarnia Foto Druk z Warszawy.

Folia typu one way vision. Reklama funkcjonalna i estetyczna 

Innym, ciekawym sposobem na reklamę, jest folia OWV. Doskonała reklama, jeśli firma ma swój własny sklep, salon lub samochód firmowy, ponieważ naklejki foliowe nakleja się na płaskie szklane powierzchnie. Co w nich takiego wyjątkowego? Druk reklamowy widoczny jest doskonale tylko z jednej strony, to znaczy od strony, po której może znajdować się potencjalny klient. Od wewnątrz mamy widok na świat oraz naturalne, choć nieco rozproszone światło. To jednocześnie doskonała reklama oraz praktyczne zaciemnienie okien, bez konieczności stosowania rolet. Zakleić można całe okno lub wyłącznie jego fragment, umieszczając na przykład ciekawy tekst reklamowy, który zachęci klientów do wejścia do środka.

Naklejki foliowe mogą być również reklamą mobilną, jeśli tylko umieścimy je na szybie samochodu lub autobusu komunikacji miejskiej. Ponieważ folię można wycinać w dowolne kształty, nic nie stoi na przeszkodzie, by stworzyć ciekawą wizualnie, oryginalną, a tym samym przyciągającą wzrok reklamę. A jak wiadomo – reklama jest dźwignią handlu. Warto więc przekonać się, jak niepozorna naklejka może odmienić nasz biznes na lepsze i sprawić, że więcej klientów zainteresuje się naszą ofertą.