Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Na jakich produktach poligraficznych najczęściej umieszcza się napisy i logo firmy?
Produkt poligraficzny to każdy przedmiot, na którego powierzchni naniesiony jest nadruk wykonany w dowolnej technice. Najczęściej wybierane przedmioty do znakowania to wyroby kartonowe i papierowe, rzadziej tekstylne. Produkty poligraficzne zwykle są wykonywane na zamówienie dla firm na potrzeby reklamy.
Jak wykonywane są nadruki na przedmiotach?
Aby określony przedmiot stał się wyrobem poligraficznym, musi zostać oznakowany z użyciem odpowiedniej metody nadruku. Przy wyrobach z kartonu i papieru w zależności od nakładu wykonywane są wydruki w technice offsetowej lub cyfrowej. W przypadku tekstyliów stosowany jest sitograf lub fleksografia. Wybór odpowiedniej metody drukowania najlepiej zostawić drukarni, która zoptymalizuje proces produkcji i zaoferuje wysokiej jakości nadruk w przystępnej cenie. Warto skorzystać z usług firmy z długoletnim doświadczeniem i bogatym portfelem realizowanych usług, jaką jest drukarnia internetowa Designer.
Jak wybrać projekt nadruku?
Jeśli produkt poligraficzny ma pełnić funkcję reklamową, wystarczy, że zostanie naniesiony nadruk składający się z logotypu i danych kontaktowych firmy. W przypadku wykonywania gadżetów, które mają być nośnikiem informacji o profilu działalności firmy, projekt powinien zawierać oprócz logotypu i danych kontaktowych, także odpowiednią grafikę i czytelnie rozmieszczoną treść reklamową.
Projekt grafiki powinien ściśle współgrać z powierzchnią do nadruku i kształtem przedmiotu. Grafikę należy umieścić w optymalnym miejscu. Na przykład w przypadku teczek reklamowych wzór może znajdować się w jednym z rogów lub na całej powierzchni okładki teczki. Chcąc wykonać nalepki, grafika powinna zajmować całą powierzchnię nadruku, a format naklejki należy dobrać do projektu. Wizualizacja dla ulotek i folderów powinna w całości zapełniać przestrzeń roboczą, a drobny dekor lub logotyp będzie wystarczający w przypadku produkcji papieru firmowego i notesów.
Jakie są najpopularniejsze produkty poligraficzne?
Spośród wyrobów papierniczych najpopularniejsze przedmioty wybierane do promocji firm to wizytówki, ulotki, foldery reklamowe oraz papier firmowy. Firmy poszukujące gadżetów reklamowych dla klientów i kontrahentów najczęściej decydują się na notesy, zaproszenia firmowe i kupony. Do znakowania budynków najprzydatniejsze są banery, szyldy, roll-upy i potykacze. Natomiast do podpisania wybranych przedmiotów na ekspozycji najlepsze są woblery i etykiety samoprzylepne.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana