Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Na co zwracać uwagę, poszukując biura do wynajęcia?
Biuro w dobrej lokalizacji
Dobra lokalizacja biura to taka, która pozwoli pracownikom i ewentualnym kontrahentom czy gościom na łatwy dojazd. Preferowane są zatem centralne części miasta, gdzie bez zarzutu działa komunikacja miejska, ale ważne jest też zapewnienie pracownikom miejsc do parkowania. Dodatkowym atutem biurowca jest też bliskość sklepów spożywczych i lokali gastronomicznych.Warunki w biurze
Najważniejszą kwestią dotyczącą samej przestrzeni biurowej jest oczywiście jej powierzchnia. Decydując się na wynajem musimy mieć pewność, że nasi pracownicy będą mogli komfortowo pomieścić się w nowym biurze, rozkład lokalu, a także sama obecność pomieszczenia socjalnego, kuchni i łazienki. Ważny jest też stan lokalu. Wnętrza trzeba koniecznie zobaczyć osobiście. Pamiętaj o tym, aby dopytać właściciela o istniejące okablowanie telefoniczne, możliwości podłączenia internetu, a przede wszystkim sposób ogrzewania i klimatyzacji – radzi ekspert z przedsiębiorstwa InterRoyal.Standard nieruchomości
Stan techniczny i estetyka samego budynku również są nie bez znaczenia. Atrakcyjna architektura nieruchomości jest szczególnie ważna w przypadku biur, w których będziemy przyjmować gości. Bardzo istotna jest kwestia ochrony i monitoringu, których obecność jest niezbędna w przypadku każdego biurowca.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana