Artykuł sponsorowany

Kurs językowy jako inwestycja w pracowników

Kurs językowy jako inwestycja w pracowników

Firmy zapewniające swoim pracownikom możliwość odbywania kursów językowych widziane są na rynku pracy jako te, które dbają o zatrudnione w niej osoby. Kurs językowy jest jednym z najlepszych udogodnień, które pracodawca można zaoferować swoim pracownikom. Szkolenia językowe są idealną inwestycją w ludzi, którzy dla nas pracują, korzystajmy więc z możliwości ich organizowania.

Co to daje pracownikowi?

Jeśli jesteśmy pracodawcami i zastanawiamy się, czy skorzystać z oferty szkół językowych dotyczącej profesjonalnych kursów językowych dla zatrudnianych w naszej firmie osób, miejmy na uwadze, jak wiele korzyści płynie z tego rozwiązania. Zyskujemy zarówno my, czyli właściciele przedsiębiorstwa, jak i sami kursanci, czyli pracownicy naszej firmy – mówi specjalista ze szkoły językowej LING Partner.

Odbywanie przez pracownika kursu językowego, który zapewnił mu jego pracodawca, wpływa przede wszystkim na to, jak ta osoba czuje się w firmie, dla której pracuje. Jeśli wiemy, że nasz szef myśli o takich sprawach jak podwyższanie naszych umiejętności językowych, oznacza to, że dba o nas i jesteśmy dla niego ważni. Mając takie przeświadczenie, wykonywanie obowiązków zawodowych przychodzi nam o wiele łatwiej niż wtedy, kiedy nasz pracodawca niespecjalnie interesuje się naszymi kompetencjami, w tym zdolnościami językowymi.

Poza tym szkolenia językowe dla firm dają pracownikowi możliwość podniesienia swoich kompetencji i zyskania w ten sposób lepszej pozycji na rynku pracy. A jak wiadomo, im więcej dana osoba potrafi, w tym – im więcej języków zna, tym jest cenniejszym pracownikiem i może w związku z tym starać się o odpowiednio wysokie wynagrodzenie za wykonywaną przez siebie pracę. Każdy lubi mieć poczucie, że wie i potrafi wiele, odbywanie kursu językowego pomaga w osiągnięciu właściwej samooceny i zadowolenia ze swoich umiejętności.

Jakie korzyści ma z tego pracodawca?

Wszyscy właściciele przedsiębiorstw powinni wiedzieć, że nie tylko pracownik czerpie wyraźne profity z odbywanego przez niego kursu językowego. Zysk przedsiębiorcy polega przede wszystkim na tym, że dzięki korzystaniu z możliwości zorganizowania profesjonalnego szkolenia językowego przeznaczonego dla firm podwyższa on kompetencje językowe swojego pracownika i tym samym zyskuje lepiej przygotowanego człowieka do pracy. Jest to szczególnie istotne w tych firmach, które współpracują nie tylko z rodzimymi kontrahentami. Chociaż należy pamiętać, że zawsze istnieje szansa, że przedsiębiorstwo, które nie nawiązało dotychczas relacji biznesowych z klientami bądź współpracownikami zza granicy, zyska taką współpracę. Poza tym ważne jest, że organizowanie szkoleń językowych dla firm zachęca pracowników do niezmieniania swojego miejsca pracy – a przecież na tym pracodawcom powinno zależeć najbardziej.

 

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.