reklama zewnętrzna
8 czerwca 2020

Kategoria:
Inne

Jakie formy reklamy zewnętrznej są najskuteczniejsze?

Reklama zewnętrzna świadczy o sukcesie firmy. Nie da się w łatwiejszy sposób pozyskać klientów, jeśli nie poprzez zainteresowanie przechodniów. Ponadto wiąże się ona z ogromem korzyści – w niedrogi, szybki i sprawdzony sposób dotrzesz do docelowej grupy odbiorców. Czytelne, proste i nowoczesne litery przestrzenne, banery, kasetony czy billboardy przykuwają wzrok, zachęcają do wejścia i są widoczne z daleka. Na jakie formy więc warto postawić?

Formy reklamy zewnętrznej – co musisz o nich wiedzieć?

Z zastosowaniem form reklamy zewnętrznej bardzo korzystnie eksponujesz produkt lub markę. Co istotne elementy, które należą do tej grupy, nie są drogie, a wysoka częstotliwość kontaktu potencjalnych klientów z reklamą przynosi zauważalne zyski. Nie da się ukryć, że wystarczy się rozejrzeć po mieście, by dostrzec atrakcyjne i nowoczesne reklamy.

W dzisiejszych czasach można jednak zadbać o jeszcze nowocześniejsze formy promocji. Do wyboru są oczywiście zwykłe bannery, jednak coraz częściej spotykane bywają te w neonowych i migoczących wydaniach. Do tego warto postawić na kasetony LED i szyldy, nie mniejszą popularnością się cieszy oklejanie samochodów i innych środków transportu.

Poza tym reklama zewnętrzna dla firmy to ogrom korzyści, tym bardziej, jeśli jest wykonana z najlepszych materiałów. Mają one specjalne właściwości i cechuje je odporność na najbardziej ekstremalne warunki atmosferyczne. Tak jest między innymi w przypadku styroduru.

Jakie dokładnie formy reklamy zewnętrznej są najskuteczniejsze?

Jeśli chcesz, by przechodnie wiedzieli, z jaką marką mają do czynienia, konieczne jest użycie szyldów i tablic. Wykonane z PVC, poliwęglanu, pleksi lub blachy ocynowanej są niewrażliwe na szkodliwe czynniki zewnętrzne i warunki atmosferyczne. Dobrzy producenci reklam zewnętrznych mogą je stworzyć też na nietypowych materiałach, doręczonych przez klienta.

Coraz popularniejsze są litery i kształty przestrzenne. Za ich pomocą stworzysz logo 3D firmy. Oryginalność tej formy bez wątpienia szybciej zwróci uwagę i wpłynie na identyfikację wizualną przedsiębiorstwa. Przymontowane do elewacji, a nawet podłoża, mogą reprezentować biura, hotele, restauracje i inne obiekty użytku publicznego.

Jak mówi specjalista z firmy Studio Reklamy “MARS” Lech Janiak, właściciele firm coraz chętniej inwestują też w kasetony LED i billboardy. Te pierwsze uwidaczniają grafikę zarówno w dzień i w nocy oraz cechuje je jeszcze atrakcyjniejszy kształt. Niewrażliwe na wilgoć, z wysokiej jakości oświetleniem, są gwarancją sukcesu. Do tego doskonałym uzupełnieniem reklamy zewnętrznej jest oklejanie pojazdów folią samoprzylepną lub drukowaną cyfrowo. O Twoje firmie dowiedzą się wszyscy – w każdy zakątku miasta!