Artykuł sponsorowany

Jak znajomość języka angielskiego zwiększa szanse na rynku pracy?

Jak znajomość języka angielskiego zwiększa szanse na rynku pracy?
Znajomość języków obcych jest dużym atutem osoby poszukującej pracy. Wielu pracodawców zwraca uwagę na to, czy kandydat do objęcia wolnego stanowiska w ich firmie potrafi posługiwać się językiem innym niż rodzimy, najlepiej angielskim. Z tego powodu młodzi ludzie przykładają się do poszerzania swoich umiejętności językowych – by móc je wykorzystać w przyszłej pracy. Czy rzeczywiście znajomość języka angielskiego zwiększa szanse na rynku pracy?

Znajomość języka angielskiego jako wymaganie wielu pracodawców

Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w nauczaniu języka angielskiego wiemy, że bardzo duża część osób rozpoczynających kurs językowy decyduje się na taki krok ze względu na potrzebę zwiększenia swoich szans na rynku pracy – mówi przedstawiciel szkoły językowej Bradbury.
Współcześnie w języku angielskim potrafi mówić niemal każdy młody człowiek, przynajmniej w stopniu komunikatywnym. Już to sprawia, że coraz więcej osób pragnie się nim posługiwać. Dzięki takiej umiejętności łatwiej jest się komunikować z innymi ludźmi, zarówno zza granicy, jak i tymi, którzy pochodzą z tego samego kraju, co my. Angielskie słowa w takim stopniu zakorzeniły się w naszej rodzimej mowie, że czasami trudno jest zrozumieć wiele komunikatów, jeśli nie władamy językiem angielskim. Research, content czy deadline są idealnymi przykładami słów, które łączy się na co dzień z językiem polskim, a w związku z tym trzeba je rozumieć. Poza tym angielski jest językiem międzynarodowym. By móc rozmawiać z osobami obcego pochodzenia, musimy dzielić z nimi znajomość wybranej mowy – przy czym niemal w każdym przypadku jest nią właśnie język angielski. Zwracają na to uwagę pracodawcy, szczególnie ci, którzy działają na szeroką skalę. Jeśli prowadzą biznesy z zagranicznymi kontrahentami, to oczywiste jest, że wymagają od swoich pracowników znajomości języka angielskiego. Co ciekawe, właściciele przedsiębiorstw bardzo często zapewniają swoim pracownikom możliwość korzystania z usług wybranej szkoły językowej, a mianowicie z kursu języka angielskiego dla firm. To udowadnia, jakie znaczenie ma ten język dla pracodawców. Warto też dodać kilka słów o multikulturowości polskich miejscowości, przede wszystkim miast. Bardzo często naszym kolegą z pracy jest osoba anglojęzyczna. Oczywiście wszystko zależy od tego, w jakiej branży działamy zawodowo, natomiast w wielu z nich język angielski jest wykorzystywany na szeroką skalę. Także o tej kwestii pracodawcy starają się nie zapominać. By ich biznes postępował w odpowiednim kierunku, ich pracownicy muszą ze sobą współpracować, a by było to możliwe, muszą umieć ze sobą rozmawiać.

Władanie językiem angielskim jako pierwszy krok do osiągnięcia sukcesu

W związku z tym znajomość języka angielskiego jest umiejętnością silnie pożądaną na rynku pracy. Dzięki nabyciu zdolności do władania tym obcym językiem możemy bez trudu zrozumieć, o czym nam mówią na szkoleniu firmowym, prowadzić firmową korespondencję w języku angielskim, a także swobodnie rozmawiać z zagranicznym kolegą z pracy. Znajomość języka angielskiego jest pierwszym krokiem do osiągnięcia sukcesu, do zwiększenia swoich szans na rynku pracy – nie ma co do tego najmniejszych wątpliwości.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.