Artykuł sponsorowany

Jak wybrać gadżet reklamowy do biura?

Jak wybrać gadżet reklamowy do biura?
Stworzenie silnej i rozpoznawalnej na rynku marki wymaga podjęcia odpowiednich działań marketingowych. Jednym z zabiegów preferowanych przez wiele firm jest wykorzystanie gadżetów reklamowych, które staną się podarkami dla potencjalnych klientów i partnerów. Branża gadżetowa oferuje wiele rozwiązań – warto uważnie zastanowić się przed wyborem konkretnych rozwiązań. Podarowanie klientowi lub partnerowi nietrafionego gadżetu może przynieść nam rezultaty odwrotne do zamierzonych.

Gadżety symboliczne

Czyli upominki wręczane przy szczególnych okazjach. Mogą to być np. duże imprezy firmowe, konferencje, targi, urodziny firmy bądź wydarzenia dotyczące ogółu, np. święta Bożego Narodzenia. Ich zadaniem jest przede wszystkim przypominanie klientowi o obecności marki na rynku – cel ten osiąga się poprzez atrakcyjną formę wizualną. Do gadżetów tej kategorii zaliczamy m.in. okolicznościowe koszulki, kubki z nadrukiem, smycze.

Gadżety funkcjonalne

Oczywiście, każdy gadżet reklamowy może pełnić jakąś funkcję, chociażby wizualną, choć mało kto ceni sobie gadżety reklamowe za ich estetykę. Z perspektywy osoby obdarowanej gadżetem bardziej istotne jest to, czy gadżet może jej się przydać w praktycznym życiu – czy długopis będzie wygodny do zapisywania nim notatek, czy kubek nie będzie parzył w dłonie po zalaniu go wrzątkiem, czy myszka komputerowa będzie dobrze leżeć w dłoni. Decydując się na gadżety funkcjonalne, należy wziąć pod uwagę kilka rzeczy.
  • Przydatność gadżetu w danej branży – chodzi o to, żeby obdarowany klient znalazł dla upominku jakieś zastosowanie. Szansa na to wzrasta, jeśli damy mu coś, z czego korzysta na co dzień.
– Przykładowo – wyjaśnia specjalista z firmy Videodruk - jeśli celujemy w klientów z branży księgowej, którzy w czasie pracy często robią notatki, to właśnie długopis będzie najlepszym gadżetem dla nich. Jeśli nasi klienci to handlowcy, którzy często są w terenie i dużo rozmawiają przez telefon, wymarzonym gadżetem może okazać się powerbank, czyli zapasowe źródło zasilania. Źle dobrany gadżet ląduje w koszu na śmieci lub na dnie szuflady i przez to nie ma szans pełnić swojej funkcji, czyli przypominać klientowi o naszej firmie.
  • Jakość prezentu – lepiej nie dać klientowi żadnego gadżetu, niż dać mu gadżet słabej jakości, psujący się zaraz po pierwszym użyciu. Dlaczego? Ponieważ zadaniem gadżetu jest reprezentowanie naszej firmy przed klientem. Słabo wykonany, nienadający się do użytku gadżet przekazuje klientowi, że nasza firma również jest dokładnie taka sama – niefachowa, nieprofesjonalna, niegodna zaufania. Gadżet trafia do kosza, a wraz z nim nasze szanse na związanie klienta z marką. Zamiast inwestować pieniądze w duże ilości słabych jakościowo gadżetów, które będą rozdawane na prawo i lewo, lepiej wydać więcej na solidne podarki dla konkretnej grupy odbiorców.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.