Artykuł sponsorowany

Fotografia i jej rola w reklamie

Fotografia i jej rola w reklamie

Codziennie natrafiamy na wiele reklam, nie tylko w Internecie, ale również w prasie czy na bilbordach. Co sprawia, że to właśnie na tej jednej reklamie zatrzymujemy dłużej wzrok? Otóż jest to dobra i skuteczna fotografia produktu, która ciekawi, intryguje i porusza. Im lepsze zdjęcie, tym lepsza będzie sprzedaż produktu. Z tego powodu fotografia produktowa jest jedną z najprężniej rozwijających się dziedzin fotograficznych.

Dlaczego fotografia pełni tak istotną rolę w reklamie?

Fotografia to pierwszy krok do sprzedania produktu. Jeżeli nie będzie się wyróżniać i przyciągać uwagi odbiorców, zostanie zignorowana i nie zapewni właścicielowi firmy żadnych zysków. Musimy zapamiętać, że dobre zdjęcie to dobra reklama! Oczekiwania współczesnych konsumentów są bardzo wysokie. Codziennie natrafiamy na tak dużą liczbę komunikatów reklamowych, że nie zwracamy uwagi na nieciekawe oraz mało atrakcyjne przekazy marketingowe.

Aby reklama konkretnego produktu czy usługi danej firmy zapadła w pamięci konsumentów, musi być naprawdę ciekawa, szczególnie fotografia, która jest jej częścią składową. Stąd reklamodawcy dążą do tego, aby zdjęcia produktów były jak najlepsze i mogły wpłynąć na osiągnięcie celów sprzedażowych – zauważa nasz rozmówca reprezentujący dom produkcyjny Imperia Film w Krakowie, który oprócz profesjonalnej fotografii zajmuje się głównie produkcją filmową oraz spotów reklamowych TV.

Zarówno fotografia, jak i filmy reklamowe mają nie tylko informować o danym produkcie, ale również skutecznie zachęcać do zakupu i skorzystania z niego. To wszystko sprawia, że w obecnym świecie prężnie rozwija się dziedzina fotografii produktowej.

Dobre zdjęcia przydadzą się każdej osobie prowadzącej działalność!

To prawda! Jeżeli prowadzimy działalność i sprzedajemy produkty w Internecie, dobre zdjęcia produktowe to must have każdej firmy. Niezależnie od tego, czy sprzedajemy ubrania, zegarki, plecaki, telefony komórkowe, rowery czy samochody, profesjonalne zdjęcia będą nam potrzebne. To właśnie one zapewnią nam większą sprzedaż. Dobre zdjęcia przydadzą się również na fanpage firmowe na portalach społecznościowych - pomogą nam one w promocji marki. Bardzo ważne, aby zdjęcia przedstawiały produkty wyglądające realnie, dzięki temu zbudujemy zaufanie klientów.

Aby przebić się z ofertą na serwisach sprzedażowych, potrzebne są naprawdę dobrze wykonane fotografie. Konsumenci, mając do wyboru podobne produkty w zbliżonych cenach, wybiorą te, które wyglądają atrakcyjniej na zdjęciu, dlatego warto skorzystać z oferty profesjonalnego studia fotograficznego w Krakowie, które przy pomocy doskonałej jakości sprzętu, zrobi nam zdjęcia produktowe zapewniające osiągnięcie celów sprzedażowych.

Reklama bez fotografii jest mało wartościowa, gdyż nie przyciąga klientów, a nawet zniechęca czytelników do dalszego czytania. Część wizualna pełni bardzo dużą rolę i to właśnie ona pomaga w pozyskaniu klienta.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.