Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Flagi jako element reklamowy
Reklama zewnętrzna jest ważnym elementem kampanii marketingowej zwłaszcza w przypadku przedsiębiorstw, które świadczą swoje usługi stacjonarnie. Punkty sprzedaży i lokale usługowe, aby wyróżnić się na tle konkurencji, chętnie sięgają po rozmaite narzędzia, od wyszukanych szyldów po neony. Szukając tańszego, a nie mniej skutecznego nośnika treści promocyjnych, warto zwrócić uwagę na flagi reklamowe.
Gdzie i kiedy sprawdzi się flaga reklamowa?
Jak wspomnieliśmy już we wstępie, flaga firmowa jest świetnym nośnikiem reklamy zewnętrznej. Flagi reklamowe są chętnie wykorzystywane zarówno przez właścicieli niewielkich firm działających lokalnie, jak również przez duże sieci sprzedażowe i centra handlowe. W pierwszym przypadku flaga ma za zadanie przede wszystkim przyciągnąć uwagę osób znajdujących się w pobliżu lokalu i wzbudzić zainteresowanie jego ofertą. Natomiast w przypadku centrów handlowych i innych sklepów wielkopowierzchniowych, flagi umieszczane są na parkingach w pobliżu dróg dojazdowych, dzięki czemu ułatwiają klientom odnalezienie właściwego sklepu. Podobną funkcję pełnią flagi reklamowe w czasie targów branżowych i innych eventów, gdzie zwiedzający poruszają się między stanowiskami wystawienniczymi lub sprzedażowymi różnych firm. Dobrze wyeksponowana flaga nie tylko zwraca uwagę na konkretne stoisko, ale też pomaga zainteresowanym osobom wrócić do niego, kiedy zdecydują się skorzystać właśnie z twojej oferty.
Najpopularniejszym rodzajem flag reklamowych są tzw. windery, nazywane też flagami husarskimi lub plażowymi. Do ich ekspozycji potrzebne są stojaki, również dostępne w naszej ofercie – opowiada nasz rozmówca z firmy Artykuły Propagandowe w Warszawie przy ul. Okopowej. Oprócz winderów w kilku kształtach i rozmiarach produkujemy flagi reklamowe przygotowywane indywidualnie pod potrzeby klienta.
Zalety flag reklamowych
Najważniejszą zaletą flag reklamowych jest ich skuteczność. W przeciwieństwie do klasycznego banneru lub szyldu flaga jest elementem ruchomym, więc siłą rzeczy mocniej przyciąga wzrok. Drugą, nie mniej ważną zaletą tego rozwiązania jest cena. Flagi firmowe należą do najtańszych nośników reklamy outdoroowej, co wynika z niskiej ceny samego materiału oraz dużej dostępności nowoczesnych technik druku. Ich kolejną zaletą jest łatwość przechowywania i pielęgnacji. Złożona flaga jest lekka i nie zajmuje wiele miejsca, w związku z czym jej przechowywanie nie generuje dodatkowych kosztów, a transport (np. na targi), montaż i demontaż są banalnie proste. Dobrej jakości flaga jest też odporna na oddziaływanie warunków atmosferycznych i trwała, dlatego ewentualne zabrudzenia, jakie mogą powstać przy użytkowaniu na zewnątrz, można bezpiecznie usunąć w czasie prania.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana