Artykuł sponsorowany

Dobre opakowania towarów jako element budowy wizerunku sklepu internetowego

Dobre opakowania towarów jako element budowy wizerunku sklepu internetowego
Mówi się, że pierwszego wrażenia nie da się powtórzyć. A często to właśnie wrażenia wzrokowe decydują o tym, jak będzie odebrany dany produkt. Szczególnie dotyczy to towarów e-commerce, które muszą być nie tylko dobrze zabezpieczone w podróży, ale też prezentować się estetycznie. Dlatego właśnie właściciele sklepów internetowych powinni szczególnie zadbać o dobrej klasy opakowania.

Co burzy, a co buduje korzystny wizerunek e-sklepu?

To właśnie detale, takie jak opakowania, decydują często o tym, jak będzie odebrany dany produkt. Wrażenia związane z odpakowywaniem upragnionego zamówienia internetowego mają dla klienta znaczenie. Pomięty, zawilgocony, na wpół otwarty pakunek od razu rzuca się w oczy. Taka przesyłka nie zachęca do tego, by ją odpakować, a raczej do tego, by jak najszybciej zgłosić reklamację u przewoźnika. Niestety, paczki podróżują często wiele kilometrów, a warunki transportu są różne. Jeśli nie dotrą do klienta w akceptowalnym stanie, odbije się to negatywnie na wizerunku e-sklepu. Może pojawić się podejrzenie, że to osoba wysyłająca nie zadbała o odpowiednie opakowanie lub zapakowała towar w sposób niestaranny. Inaczej jest w sytuacji, gdy paczka będzie nie dość, że wytrzymała, to jeszcze estetyczna. Brak zagiętych rogów, czystość, estetyczny rodzaj otwarcia… Wszystko to buduje pozytywne doświadczenie zakupowe.

Jakie kartony do pakowania sprawdzą się w e-commerce?

W branży e-commerce bardzo dobrze sprawdzają się pudełka wykonane z materiału wysokogatunkowego. Takiego, który nie będzie pękał i gniótł się podczas transportu. Ważne jest również to, by firma oferująca opakowania dla e-commerce dawała duży wybór dostępnych rozmiarów pudeł. Klienci nie lubią otrzymywać małych produktów w ogromnych pudełkach. I odwrotnie: będzie się im niewygodnie rozpakowywać paczkę upchaną niemalże po brzegi. Zresztą w tym drugim przypadku zachodzi też ryzyko uszkodzenia przesyłki nożyczkami.

Jakie rozwiązania opakowaniowe są cenione przez klientów e-commerce?

Bardzo dobrze oceniane są przez klientów opakowania z wygodnym systemem składania i zamykania. Bardzo ciekawe z punktu widzenia użytkowego są także kartony automatyczne z tasiemką. Wśród polecanych rozwiązań, oferowanych choćby przez producenta Opak Kreft, znajdują się ponadto kartony ze strefą zgniotu oraz przeznaczone do zaklejania. Wszystkie one pozwalają zoptymalizować koszty biznesowe, ale też są atrakcyjne dla konsumenta.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.