Artykuł sponsorowany

Dobre biuro nieruchomości, czyli jakie?

Dobre biuro nieruchomości, czyli jakie?
Rynek nieruchomości w Polsce charakteryzuje się niesamowitą dynamiką. Zarówno mieszkania na rynku pierwotnym, jak i wtórnym, bardzo często szukają nowych właścicieli i najemców, a inwestycja w nieruchomość jest jednym z najrozsądniejszych posunięć, jeżeli dysponujesz większą gotówką. Jednak aby transakcja na rynku nieruchomości była jak najbardziej korzystna, warto posiłkować się fachową wiedzą.

Czym zajmuje się biuro nieruchomości?

Rolę doradców w kwestiach związanych z zakupem, sprzedażą, najmem i wynajmem nieruchomości świadczą profesjonalni pośrednicy, zatrudniani najczęściej przez biura nieruchomości – wyjaśnia nasz rozmówca z lubelskiej agencji Wrona Rentals.
Do ich zadań należy nie tylko kojarzenie stron transakcji, a więc poszukiwanie kupców i najemców mieszkań czy lokali usługowych. Coraz częściej pośrednicy nieruchomości świadczą swoim klientom także dodatkowe usługi, jak zarządzanie wynajmowanym mieszkaniem czy home staging.

Jak znaleźć dobre biuro nieruchomości?

Szukając pośrednika, który pomoże ci w znalezieniu kupca lub najemcy mieszkania, zwracaj uwagę przede wszystkim na zakres świadczonych usług i zasięg działalności. Jeżeli nieruchomość którą chcesz sprzedać lub wynająć znajduje się w okolicach Lublina, szukaj lokalnej agencji nieruchomości. Zastanów się także, w jakim zakresie potrzebujesz wsparcia. Czy pośrednik ma zająć się wyłącznie poszukiwaniem drugiej strony transakcji, czy może jesteś zainteresowany dłuższą współpracą? Osoby, które zajmują się wynajmem inwestycyjnym, może zainteresować usługa zarządzania nieruchomością. W takiej sytuacji właściciel lokalu nie musi troszczyć się o kontakty z lokatorami – wszystkie ewentualne problemy rozwiązuje przypisany do danej nieruchomości agent. Jeśli zależy ci na szybkim znalezieniu solidnych lokatorów, warto rozejrzeć się za biurem nieruchomości, które wykorzystuje nowoczesne narzędzia do kojarzenia stron transakcji. Sprawdź, czy agencja jest na bieżąco z najnowszymi trendami branżowymi. Zapoznaj się z ogłoszeniami zamieszczanymi przez dane biuro, co pozwoli ci ocenić jakość ich treści i zdjęć. Dowiedz się, czy agent pomoże ci przygotować mieszkanie w taki sposób, by maksymalnie zyskało ono na atrakcyjności w oczach potencjalnych nabywców lub najemców. Dobre biura nieruchomości proponują swoim klientom usługi z zakresu home staging, które polegają właśnie na takim fachowym przygotowaniu lokali. Kolejnym aspektem wartym uwagi jest obecność biura nieruchomości w mediach społecznościowych. Współczesne agencje powinny dbać o swój własny wizerunek w Internecie i aktywnie budować relacje z odbiorcami, czemu służą właśnie takie kanały, jak np. Facebook.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.