długopisy reklamowe
9 listopada 2019

Kategoria:
Inne

Długopis jako gadżet reklamowy

Długopisy towarzyszą ludziom wszędzie. Używa się ich w biurach, w szkołach, często znajdują się w damskiej torebce oraz w plecaku każdego studenta. Dlatego też niezmiennie, od lat stanowią one tak popularny gadżet reklamowy służący budowaniu świadomości marki. Wystarczy, aby były odpowiednio zaprojektowane i wykonane, a będą świetną wizytówką firmy.

Dlaczego długopis jest tak dobrym gadżetem reklamowym?

Mogłoby się wydawać, że długopis ma bardzo ograniczoną powierzchnię reklamową, przez co nie jest skutecznym gadżetem promocyjnym. Takie myślenie jest jednak dużym błędem. Jeżeli zostanie odpowiednio zaprojektowany, przykuje wzrok i zapadnie w pamięć nie tylko jego użytkowników. Wyrazisty kolor oraz umiejętnie dobrana, czytelna czcionka to gwarancja tego, że każda zamieszczona na nim treść będzie doskonale widoczna.

Nie można jedynie przesadzać z ilością informacji nadrukowywanych na tym gadżecie reklamowym. Wystarczy nazwa firmy, dane kontaktowe i krótkie oraz łatwe do zapamiętania hasło reklamowe. Nic więcej nie potrzeba, aby dzięki długopisowi reklamowemu stopniowo budować świadomość marki.

Trzeba także wziąć pod uwagę to, że taki gadżet jest „mobilny”. Może znajdować się na biurku w biurze, stać się podarunkiem dla klienta albo być używany przez ucznia. Wszystko to sprawia, że jego przekaz trafia do sporej grupy potencjalnych klientów firmy.

Firmowe długopisy to niezbędne gadżety reklamowe. Są stosunkowe tanie, a jednocześnie potrafią być niezwykle efektowne i pomysłowe. Dlatego też mogą być materiałem promocyjnym w praktycznie każdej branży” – mówi fachowiec z Internetowej Agencji Reklamowej Cztery Asy.

Jak powinien wyglądać długopis reklamowy?

To, jak zostanie wykonany długopis reklamowy, zależy ściśle od tego, do kogo ma trafić taki gadżet. Jego wygląd będzie różnił się też w zależności od tego, w jakiej branży działa dana firma.

Długopis firmowy może być upominkiem dla ważnych klientów, kontrahentów czy partnerów biznesowych. Warto wtedy postawić na metalowe modele utrzymane w stonowanej, neutralnej stylistyce. Powinna je charakteryzować raczej prosta, klasyczna forma. Takie długopisy są także świetnym gadżetem na targi branżowe.

W przypadku, jeżeli długopisy reklamowe mają zostać skierowane do dzieci, można nieco puścić wodze fantazji. Kolorowe obudowy czy zabawna grafika na pewno sprawią, że najmłodsi będą z nich chętnie korzystać. Tego typu gadżety są także doskonałym dodatkiem, jeśli klient zrobi większe zakupy lub złoży duże zamówienie – poczuje się on doceniony, co bezpośrednio przełoży się na jego pozytywny stosunek do firmy.