Artykuł sponsorowany

Dlaczego warto wręczać upominki firmowe? Kiedy to robić?

Dlaczego warto wręczać upominki firmowe? Kiedy to robić?
Każdy z nas lubi dostawać prezenty, jednak zarówno w życiu prywatnym, jak i w biznesie lepiej jest dawać niż brać. Dawanie upominków wprawia w dobry nastrój oraz poprawia samopoczucie, natomiast w biznesie dodatkowo pozwala kształtować swój wizerunek. Upominki firmowe można wręczać pracownikom, klientom czy partnerom biznesowym na różne okazje, jak i bez okazji. Podpowiadamy, dlaczego warto wręczać prezenty firmowe i kiedy warto to robić!

Powody, dla których warto wręczać upominki firmowe?

Budowa pozytywnego wizerunku firmy jest bardzo ważna, szczególnie gdy zależy nam na zbudowaniu długotrwałych i przyjaznych relacji z klientami, kontrahentami czy partnerami biznesowymi. Można to osiągnąć wieloma sposobami, jednak najprostszym z nich jest po prostu wręczanie upominków firmowych. W kontaktach biznesowych nawet najdrobniejsze upominki odgrywają ważną rolę i nie powinniśmy traktować ich jak dodatkowy koszt firmy, ale jako inwestycję w budowanie dobrych relacji i kształtowanie naszego wizerunku. Obdarowywanie klientów i partnerów biznesowych prezentami w ramach podziękowań lub upominków okolicznościowych pozwala ocieplić atmosferę i wzmocnić więzi w firmie. Wzajemne obdarowywanie się upominkami sprawia także dużo radości, ociepla stosunki, skraca dystans, rozwija relację oraz wzmacnia więzi. Należy jednak pamiętać o tym, że istotny jest nie tylko sam fakt wręczenia upominku, ale także to, co chcemy podarować. Dobrym pomysłem jest wręczenie eleganckiego zestawu prezentowego dla firm w parze z praktycznym i estetycznym gadżetem reklamowym z logo firmy. Praktyczny gadżet reklamowy dołączony do prezentu z pewnością będzie towarzyszył odbiorcy w codziennych czynnościach. A co najważniejsze - pozwoli utrzymać lojalność, umożliwi zbudowanie pozytywnych relacji oraz przyciągnie nowych klientów. Za sprawą eleganckich i personalizowanych upominków firmowych można zwiększyć świadomość marki wśród odbiorców. Zbudowanie długotrwałych i przyjaznych relacji z klientami czy partnerami biznesowymi powinno leżeć u podstaw działalności każdej firmy. A wręczenie nawet drobnego upominku da naprawdę wiele korzyści. Taki upominek wzbudza pozytywne skojarzenia, sprawia, że przypominamy sobie o danej firmie przy różnych okazjach, kształtujemy wizerunek firmy jako przyjaznej dla odbiorców oraz podnosimy szansę na pozytywną i długą współpracę. Prezenty takie z pewnością docenią także pracownicy, którzy widząc starania szefostwa, włożą więcej wysiłku w pracę prowadzącą do sukcesu marki.

Kiedy wręcza się upominki firmowe?

Upominki firmowe mogą być wręczane z wielu różnych okazji, a nawet bez ważnego powodu. Takie prezenty można wręczyć klientom, pracownikom i partnerom biznesowym z okazji urodzin, imienin, jubileuszu firmy, awansu, zakończenia projektu, w ramach podziękowań za długoletnią współpracę czy z okazji wprowadzenia nowego produktu na rynek - zauważa pracownik sklepu internetowego pudelkaprezentowe.pl, który oferuje szeroki wybór zestawów upominkowych i koszy prezentowych dla firm z możliwością wysyłki bezpośrednio do odbiorców na terenie całego kraju.
Dobrą, a zarazem najczęstszą okazją do wręczenia upominków biznesowych są także święta Wielkanocne, święta Bożego Narodzenia oraz Nowy Rok. Takim prezentem możemy umilić przedświąteczny czas oraz docenić drugą stronę za dotychczasową pracę i podziękować jej za lojalność i wierność firmie od lat. Ważną zasadą jest, aby upominki biznesowe przekazywać w odpowiednim czasie oraz w odpowiedni sposób. Wiele firm wręcza je podczas imprez okolicznościowych, spotkań w gronie biznesowym, czy na wspólnej kolacji. Jednak w obecnych czasach z uwagi na ograniczenie kontaktów międzyludzkich, dobrym rozwiązaniem jest zamówienie zestawu prezentowego z możliwością wysyłki bezpośrednio do adresata. Podarunki firmowe sprawdzą się także, jako forma zadośćuczynienia, np. by udobruchać niezadowolonego klienta albo jako prezent w firmowym konkursie. Firmy, którym zależy na przyszłościowym rozwoju, nie powinny zapominać o tym, że swój sukces zawdzięczają nie tylko pracownikom i partnerom biznesowym, ale również klientom. Dlatego obdarowywanie ich upominkami firmowymi niesie wiele korzyści!

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.