Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Dlaczego warto wręczać upominki firmowe? Kiedy to robić?
Powody, dla których warto wręczać upominki firmowe?
Budowa pozytywnego wizerunku firmy jest bardzo ważna, szczególnie gdy zależy nam na zbudowaniu długotrwałych i przyjaznych relacji z klientami, kontrahentami czy partnerami biznesowymi. Można to osiągnąć wieloma sposobami, jednak najprostszym z nich jest po prostu wręczanie upominków firmowych. W kontaktach biznesowych nawet najdrobniejsze upominki odgrywają ważną rolę i nie powinniśmy traktować ich jak dodatkowy koszt firmy, ale jako inwestycję w budowanie dobrych relacji i kształtowanie naszego wizerunku. Obdarowywanie klientów i partnerów biznesowych prezentami w ramach podziękowań lub upominków okolicznościowych pozwala ocieplić atmosferę i wzmocnić więzi w firmie. Wzajemne obdarowywanie się upominkami sprawia także dużo radości, ociepla stosunki, skraca dystans, rozwija relację oraz wzmacnia więzi. Należy jednak pamiętać o tym, że istotny jest nie tylko sam fakt wręczenia upominku, ale także to, co chcemy podarować. Dobrym pomysłem jest wręczenie eleganckiego zestawu prezentowego dla firm w parze z praktycznym i estetycznym gadżetem reklamowym z logo firmy. Praktyczny gadżet reklamowy dołączony do prezentu z pewnością będzie towarzyszył odbiorcy w codziennych czynnościach. A co najważniejsze - pozwoli utrzymać lojalność, umożliwi zbudowanie pozytywnych relacji oraz przyciągnie nowych klientów. Za sprawą eleganckich i personalizowanych upominków firmowych można zwiększyć świadomość marki wśród odbiorców. Zbudowanie długotrwałych i przyjaznych relacji z klientami czy partnerami biznesowymi powinno leżeć u podstaw działalności każdej firmy. A wręczenie nawet drobnego upominku da naprawdę wiele korzyści. Taki upominek wzbudza pozytywne skojarzenia, sprawia, że przypominamy sobie o danej firmie przy różnych okazjach, kształtujemy wizerunek firmy jako przyjaznej dla odbiorców oraz podnosimy szansę na pozytywną i długą współpracę. Prezenty takie z pewnością docenią także pracownicy, którzy widząc starania szefostwa, włożą więcej wysiłku w pracę prowadzącą do sukcesu marki.Kiedy wręcza się upominki firmowe?
Upominki firmowe mogą być wręczane z wielu różnych okazji, a nawet bez ważnego powodu. Takie prezenty można wręczyć klientom, pracownikom i partnerom biznesowym z okazji urodzin, imienin, jubileuszu firmy, awansu, zakończenia projektu, w ramach podziękowań za długoletnią współpracę czy z okazji wprowadzenia nowego produktu na rynek - zauważa pracownik sklepu internetowego pudelkaprezentowe.pl, który oferuje szeroki wybór zestawów upominkowych i koszy prezentowych dla firm z możliwością wysyłki bezpośrednio do odbiorców na terenie całego kraju.Dobrą, a zarazem najczęstszą okazją do wręczenia upominków biznesowych są także święta Wielkanocne, święta Bożego Narodzenia oraz Nowy Rok. Takim prezentem możemy umilić przedświąteczny czas oraz docenić drugą stronę za dotychczasową pracę i podziękować jej za lojalność i wierność firmie od lat. Ważną zasadą jest, aby upominki biznesowe przekazywać w odpowiednim czasie oraz w odpowiedni sposób. Wiele firm wręcza je podczas imprez okolicznościowych, spotkań w gronie biznesowym, czy na wspólnej kolacji. Jednak w obecnych czasach z uwagi na ograniczenie kontaktów międzyludzkich, dobrym rozwiązaniem jest zamówienie zestawu prezentowego z możliwością wysyłki bezpośrednio do adresata. Podarunki firmowe sprawdzą się także, jako forma zadośćuczynienia, np. by udobruchać niezadowolonego klienta albo jako prezent w firmowym konkursie. Firmy, którym zależy na przyszłościowym rozwoju, nie powinny zapominać o tym, że swój sukces zawdzięczają nie tylko pracownikom i partnerom biznesowym, ale również klientom. Dlatego obdarowywanie ich upominkami firmowymi niesie wiele korzyści!
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana