upominki firmowe
3 sierpnia 2021

Kategoria:
Inne

Dlaczego warto wręczać upominki firmowe? Kiedy to robić?

Każdy z nas lubi dostawać prezenty, jednak zarówno w życiu prywatnym, jak i w biznesie lepiej jest dawać niż brać. Dawanie upominków wprawia w dobry nastrój oraz poprawia samopoczucie, natomiast w biznesie dodatkowo pozwala kształtować swój wizerunek. Upominki firmowe można wręczać pracownikom, klientom czy partnerom biznesowym na różne okazje, jak i bez okazji. Podpowiadamy, dlaczego warto wręczać prezenty firmowe i kiedy warto to robić!

Powody, dla których warto wręczać upominki firmowe?

Budowa pozytywnego wizerunku firmy jest bardzo ważna, szczególnie gdy zależy nam na zbudowaniu długotrwałych i przyjaznych relacji z klientami, kontrahentami czy partnerami biznesowymi. Można to osiągnąć wieloma sposobami, jednak najprostszym z nich jest po prostu wręczanie upominków firmowych. W kontaktach biznesowych nawet najdrobniejsze upominki odgrywają ważną rolę i nie powinniśmy traktować ich jak dodatkowy koszt firmy, ale jako inwestycję w budowanie dobrych relacji i kształtowanie naszego wizerunku. Obdarowywanie klientów i partnerów biznesowych prezentami w ramach podziękowań lub upominków okolicznościowych pozwala ocieplić atmosferę i wzmocnić więzi w firmie. Wzajemne obdarowywanie się upominkami sprawia także dużo radości, ociepla stosunki, skraca dystans, rozwija relację oraz wzmacnia więzi. Należy jednak pamiętać o tym, że istotny jest nie tylko sam fakt wręczenia upominku, ale także to, co chcemy podarować.

Dobrym pomysłem jest wręczenie eleganckiego zestawu prezentowego dla firm w parze z praktycznym i estetycznym gadżetem reklamowym z logo firmy. Praktyczny gadżet reklamowy dołączony do prezentu z pewnością będzie towarzyszył odbiorcy w codziennych czynnościach. A co najważniejsze – pozwoli utrzymać lojalność, umożliwi zbudowanie pozytywnych relacji oraz przyciągnie nowych klientów. Za sprawą eleganckich i personalizowanych upominków firmowych można zwiększyć świadomość marki wśród odbiorców. Zbudowanie długotrwałych i przyjaznych relacji z klientami czy partnerami biznesowymi powinno leżeć u podstaw działalności każdej firmy. A wręczenie nawet drobnego upominku da naprawdę wiele korzyści. Taki upominek wzbudza pozytywne skojarzenia, sprawia, że przypominamy sobie o danej firmie przy różnych okazjach, kształtujemy wizerunek firmy jako przyjaznej dla odbiorców oraz podnosimy szansę na pozytywną i długą współpracę. Prezenty takie z pewnością docenią także pracownicy, którzy widząc starania szefostwa, włożą więcej wysiłku w pracę prowadzącą do sukcesu marki.

Kiedy wręcza się upominki firmowe?

Upominki firmowe mogą być wręczane z wielu różnych okazji, a nawet bez ważnego powodu. Takie prezenty można wręczyć klientom, pracownikom i partnerom biznesowym z okazji urodzin, imienin, jubileuszu firmy, awansu, zakończenia projektu, w ramach podziękowań za długoletnią współpracę czy z okazji wprowadzenia nowego produktu na rynek – zauważa pracownik sklepu internetowego pudelkaprezentowe.pl, który oferuje szeroki wybór zestawów upominkowych i koszy prezentowych dla firm z możliwością wysyłki bezpośrednio do odbiorców na terenie całego kraju.

Dobrą, a zarazem najczęstszą okazją do wręczenia upominków biznesowych są także święta Wielkanocne, święta Bożego Narodzenia oraz Nowy Rok. Takim prezentem możemy umilić przedświąteczny czas oraz docenić drugą stronę za dotychczasową pracę i podziękować jej za lojalność i wierność firmie od lat. Ważną zasadą jest, aby upominki biznesowe przekazywać w odpowiednim czasie oraz w odpowiedni sposób. Wiele firm wręcza je podczas imprez okolicznościowych, spotkań w gronie biznesowym, czy na wspólnej kolacji. Jednak w obecnych czasach z uwagi na ograniczenie kontaktów międzyludzkich, dobrym rozwiązaniem jest zamówienie zestawu prezentowego z możliwością wysyłki bezpośrednio do adresata.

Podarunki firmowe sprawdzą się także, jako forma zadośćuczynienia, np. by udobruchać niezadowolonego klienta albo jako prezent w firmowym konkursie. Firmy, którym zależy na przyszłościowym rozwoju, nie powinny zapominać o tym, że swój sukces zawdzięczają nie tylko pracownikom i partnerom biznesowym, ale również klientom. Dlatego obdarowywanie ich upominkami firmowymi niesie wiele korzyści!