Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Czym zajmują się agencje marketingowe?
Agencja marketingowa: kompleksowe działanie
Agencje marketingowe takie jak Direct Channel zajmują się kompleksową budową wizerunku firmy lub danego produktu. Zakres świadczonych przez nie usług zależy od potrzeb danego Klienta, może być to np. tworzenie stron WWW, opracowanie identyfikacji wizualnej (w tym projektowanie logo), kampanie w social mediach, rozwijanie programów lojalnościowych czy opracowywanie strategii komunikacji marki. Jako że samo słowo „marketing” ma bardzo szerokie znaczenie, również w zakresie działania takich agencji może znaleźć się wiele różnych działań, których celem jest osiągnięcie przez klienta większych zysków np. ze sprzedaży swoich produktów. W przypadku kampanii marketingowych kluczem do sukcesu jest właściwe zdefiniowanie grupy docelowej i dotarcie do nich z daną ofertą. Zespół agencji marketingowej tworzą zwykle specjaliści z takich dziedzin jak strategia, copywriting, grafika, komunikacja, zarządzanie projektami.Agencje marketingowe a agencje reklamowe
Czym innym od agencji marketingowych są agencje reklamowe, choć zakres ich działalności jest zbliżony. Specjaliści zajmujący się reklamą przygotowują dla klientów np. plakaty, ulotki, billoboardy, gadżety reklamowe, ale też spoty reklamowe emitowane w tv czy w radiu. Niektóre agencje reklamowe specjalizują się w projektowaniu i druku materiałów reklamowych, podczas gdy inne skupiają swoją uwagę na mediach czy internecie jako miejscach na efektywną reklamę. Agencje działające głównie w branży internetowej nazywamy agencjami interaktywnymi lub digitalowymi. Na rynku usług zbliżonych do marketingu działają również agencje social media oraz agencje eventowe.Jak znaleźć dobrą agencję?
Podobnie jak w przypadku każdego innego wyboru, warto zapoznać się z opiniami dotychczasowych klientów danej agencji marketingowej oraz z portfolio zrealizowanych projektów. Jeśli będą one ciekawe, dopracowane i – co najważniejsze – skuteczne, jest duża szansa, że trafiliśmy na dobrego partnera w dziedzinie marketingu dla naszej firmy. Większość agencji ma dziś własne strony internetowe lub profile w mediach społecznościowych, gdzie znajdziemy wszystkie informacje dotyczące ich działalności, a także dane kontaktowe, gdybyśmy mieli jakiekolwiek pytania.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana