21 stycznia 2021

Kategoria:
Inne

Czy leżak może stanowić dobry nośnik reklamowy?

Reklama jest dziś właściwie nieodłącznym elementem naszego życia, bo dobra reklama to podstawa sukcesu w większości branż. Zalewają nas reklamy w telewizji i Internecie, obserwujemy oferty reklamowe na billboardach, przeglądamy reklamowe gazetki – wymieniać można wiele. Trzeba powiedzieć wprost: im więcej reklam, tym mniejszą uwagę przykładają do nich odbiorcy. Dlatego ważne jest z perspektywy inwestorów lub dostawców reklam, by sięgać po kreatywne formy. Czy leżak może stanowić dobry nośnik reklamowy?

Solidne leżaki wykonane z dobrych materiałów z fachowymi nadrukami

Odpowiedź na nasze pytanie jest twierdząca – leżak może stanowić dobry nośnik reklamowy, ale pod warunkiem, że jest solidny, wykonany z dobrej jakości materiałów, z fachowo zaprojektowanymi i sporządzonymi nadrukami. Leżaki reklamowe muszą cechować się wysoką wytrzymałością: ich konstrukcja, stelaż, musi być wykonany z dobrej jakości drewna, np. bukowego, poddanego właściwej obróbce. Tak samo ważny jest dobór odpowiedniej tkaniny leżakowej, która nie może zerwać się pod wpływem ciężaru osoby siedzącej – jak podkreślają przedstawiciele firmy Spólnota – Drzewna Spółdzielnia Pracy w Białce. Tkanina nie powinna też łatwo przemakać w trakcie deszczu i nie blaknąć pod wpływem promieni słonecznych.

Dobrze zaprojektowana reklama produktu lub usługi

Leżaki reklamowe z nadrukiem są wykorzystywane w różnych przestrzeniach – nie tylko na plażach, z którymi głównie kojarzymy tego typu siedziska. Widujemy je w ogródkach restauracji i innych punktów gastronomicznych, przy pubach, czy przy coraz popularniejszych mobilnych truckach, np. z gorącymi lub zimnymi napojami w miejskich parkach. Leżaki reklamowe z nadrukiem to szczególnie dobra propozycja do promocji napojów i przekąsek, które kojarzą nam się przede wszystkim z latem, a także do promocji produktów i usług, które kojarzymy z wypoczynkiem i aktywnością na świeżym powietrzu. Klucz do sukcesu to oczywiście odpowiednio zaprojektowana, przemyślana reklama. Może to być na przykład nadruk logo firmy, ale pod warunkiem, że jest ono charakterystyczne i przyjemne dla oka. Może to być też nadruk chwytliwego hasła lub motta firmy, czy nadruk prezentujący konkretny produkt, który chcemy promować.

Na koniec dodajmy jeszcze jeden ważny punkt, który również dotyczy częściowo projektowania – nadruk na leżaku reklamowym musi być wykonany w odpowiedniej technologii, by przetrwał w pierwotnym stanie jak najdłużej. Producent leżaków reklamowych na pewno pomoże nam dokonać odpowiedniego wyboru już na etapie projektowania reklamy.