Artykuł sponsorowany

Co warto wziąć pod uwagę, wybierając zakład pogrzebowy?

Co warto wziąć pod uwagę, wybierając zakład pogrzebowy?
Śmierć bliskiej osoby to dramat dla każdego człowieka. Uczuciom smutku i żalu towarzyszy jednak dodatkowe brzemię, związane z organizacją uroczystości pogrzebowych. Zwykle zależy nam na tym, by przebiegały one w godziwy sposób, zgodnie z ostatnią wolą zmarłego. Kluczowym przy organizacji pochówku jest wybranie zakładu pogrzebowego. Jakimi cechami powinien się on odznaczać? O tym piszemy poniżej.

Lokalizacja

Wybrany zakład pogrzebowy powinien posiadać dogodną lokalizację. Dobrze, jeśli jest usytuowany w miejscowości, w której zmarły ma spoczywać. Obsługa zakładu zadba o sprowadzenie zwłok, nawet jeśli znajdują się one w odległości setek kilometrów. Bliskość zakładu i cmentarza, na którym dana osoba ma być pochowana, znacznie ułatwia organizację pogrzebu. Nie musimy martwić się o kwestie logistyczne, a wszystkie sprawy są załatwiane na bieżąco, w sposób komfortowy dla rodziny zmarłego – komentuje przedstawiciel Domu oraz Zakładu Pogrzebowego Szadkowski w Pruszkowie i Piastowie.

Doświadczenie

Fakt czyjejś śmierci często zastaje nas niespodziewanie. Czujemy się bezradnie, a w głowie rozbrzmiewa jedno pytanie – ,,co mam teraz robić”? Wiele osób nie może pogodzić się ze stratą bliskiego, nie jest w stanie jasno myśleć, a co dopiero mówić o organizacji pochówku. Wybierając zakład pogrzebowy warto zwrócić się do fachowców, którzy mają spore doświadczenie w chowaniu zmarłych. Profesjonalna obsługa pogrzebowa odciąży rodzinę zmarłego we wszelkich przygotowaniach. Bierzemy na swoje barki kwestie formalne, tak aby klienci mogli skupić się na tym, co najważniejsze, czyli wspólnej zadumie – informuje ekspert Zakładu Pogrzebowego Szadkowski.

Empatia, czyli zrozumienie

Każdy, kto przeżył osobistą tragedię, wymaga specjalnego podejścia. Pracownicy zakładów pogrzebowych powinni wiedzieć o tym, jak nikt inny. Ważne, aby obsługa zakładu obdarzyła rodzinę zmarłego należytą opieką i wsparciem psychicznym. Klienci nie mogą być traktowani jak petenci w urzędzie. Specyfika branży pogrzebowej, a także zwyczajna ludzka przyzwoitość nakazują, by obdarzyć ich empatią. Zakłady, które nie potrafią zrozumieć tej prostej zasady, trzeba omijać szerokim łukiem – podsumowuje specjalista Zakładu Pogrzebowego Szadkowski.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.