Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Co warto wziąć pod uwagę, wybierając zakład pogrzebowy?
Lokalizacja
Wybrany zakład pogrzebowy powinien posiadać dogodną lokalizację. Dobrze, jeśli jest usytuowany w miejscowości, w której zmarły ma spoczywać. Obsługa zakładu zadba o sprowadzenie zwłok, nawet jeśli znajdują się one w odległości setek kilometrów. Bliskość zakładu i cmentarza, na którym dana osoba ma być pochowana, znacznie ułatwia organizację pogrzebu. Nie musimy martwić się o kwestie logistyczne, a wszystkie sprawy są załatwiane na bieżąco, w sposób komfortowy dla rodziny zmarłego – komentuje przedstawiciel Domu oraz Zakładu Pogrzebowego Szadkowski w Pruszkowie i Piastowie.Doświadczenie
Fakt czyjejś śmierci często zastaje nas niespodziewanie. Czujemy się bezradnie, a w głowie rozbrzmiewa jedno pytanie – ,,co mam teraz robić”? Wiele osób nie może pogodzić się ze stratą bliskiego, nie jest w stanie jasno myśleć, a co dopiero mówić o organizacji pochówku. Wybierając zakład pogrzebowy warto zwrócić się do fachowców, którzy mają spore doświadczenie w chowaniu zmarłych. Profesjonalna obsługa pogrzebowa odciąży rodzinę zmarłego we wszelkich przygotowaniach. Bierzemy na swoje barki kwestie formalne, tak aby klienci mogli skupić się na tym, co najważniejsze, czyli wspólnej zadumie – informuje ekspert Zakładu Pogrzebowego Szadkowski.Empatia, czyli zrozumienie
Każdy, kto przeżył osobistą tragedię, wymaga specjalnego podejścia. Pracownicy zakładów pogrzebowych powinni wiedzieć o tym, jak nikt inny. Ważne, aby obsługa zakładu obdarzyła rodzinę zmarłego należytą opieką i wsparciem psychicznym. Klienci nie mogą być traktowani jak petenci w urzędzie. Specyfika branży pogrzebowej, a także zwyczajna ludzka przyzwoitość nakazują, by obdarzyć ich empatią. Zakłady, które nie potrafią zrozumieć tej prostej zasady, trzeba omijać szerokim łukiem – podsumowuje specjalista Zakładu Pogrzebowego Szadkowski.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana