Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Charakterystyka hoteli czterogwiazdkowych
Odpowiednia wielkość pokoju
Płacąc za „cztery gwiazdki”, płacisz także za komfortową przestrzeń. Przyjmuje się, że 1-osobowy pokój w 4-gwiazdkowym hotelu powinien mieć wymiary przynajmniej 12 m 2. Dla pokoju dwuosobowego ta wartość wzrasta o 4 m 2. Apartament powinien natomiast składać się z salonu o powierzchni co najmniej 25 m 2, oddzielnej toalety i sypialni. Oczywiście wielkość pokoju to nie wszystko. Liczy się także estetyczny, ekskluzywny wystrój, bo to on tworzy klimat danego miejsca.Hotelowe wyposażenie
Wyposażenie pokoju w hotelu 4-gwiazdkowym powinno obejmować podstawowe meble, takie jak:- łóżko (o długości co najmniej 200 cm),
- szafa lub wnęka wraz z lustrem,
- fotele wypoczynkowe lub sofa,
- szafka nocna z lampką,
- wieszak ścienny,
- lampka do pracy.
Hotel o wysokim standardzie powinien uwzględniać także potrzeby osób niepełnosprawnych, dawać poczucie prywatności oraz zapewniać najwyższą jakość obsługi gościa.Nie sposób nie wspomnieć tu jeszcze o tzw. gadżetach lub podarunkach od hotelu dla każdego gościa. W pokojach mogą czekać na Ciebie: zestawy do czyszczenia odzieży, wody mineralne butelkowane, hotelowe materiały piśmiennicze czy igielniki oraz kosmetyki. Oczywiście wszystkie te przedmioty muszą być dostępne nieodpłatnie.
Obsługa godna czterech gwiazdek
Pamiętaj, że w hotelu 4-gwiazdkowym płacisz nie tylko za nocleg, ale także za najwyższej jakości obsługę. Gościom w takich obiektach oferuje się usługi takie jak:- bezpłatne korzystanie z telefonu i faksu w recepcji,
- przechowywanie bagażu i wartościowych przedmiotów,
- budzenie,
- możliwość zamówienia kwiatów,
- codzienne sprzątanie pokoju (lub sprzątanie na życzenie),
- podawanie śniadań do pokoju,
- całodobowa możliwość zakupienia ciepłych napojów.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana