Artykuł sponsorowany

Breloczki jako gadżety reklamowe

Breloczki jako gadżety reklamowe

Mimo że obecnie reklamodawcy wybierają jako środek przekazu najczęściej telewizję oraz Internet, to dobrze znane wszystkim gadżety są nadal ogromnie popularne. Ciągle są wykorzystywane w działaniach marketingowych, akcjach promocyjnych i to zarówno przez duże przedsiębiorstwa, jak i małe, rodzinne firmy. Jednym z najczęściej spotykanych spośród nich jest breloczek. Czy warto zainwestować w tę formę reklamy?

Breloczek reklamowy – jak może wyglądać?

Breloki są znane od wielu lat nie tylko w branży reklamowej. Niektórzy są ich kolekcjonerami, natomiast najmłodsi przechowują je jak cenne skarby. Dlatego warto, aby breloczek reklamowy miał oryginalną formę i ciekawy design. Stwarza to szansę, że nikt nie przejdzie obok niego obojętnie.

Breloczki reklamowe mogą mieć najróżniejsze kształty. Mogą być oczywiście okrągłe albo prostokątne, ale warto pomyśleć o stworzeniu ciekawego projektu nawiązującego do charakteru działalności firmy. Breloczki w kształcie samochodów mogą być doskonałym gadżetem dla klientów warsztatów samochodowych. Natomiast jeżeli przedstawiać będą fachowca z narzędziem w ręku, świetnie sprawdzą się w branży budowlanej czy remontowej.

Te gadżety mogą być jedno- lub dwustronne, a także mieć mniejsze lub większe wymiary. Na ich powierzchni można umieścić dane kontaktowe firmy, jej logo, ale też krótkie i zapadające w pamięć hasło reklamowe. Warto także wybrać model breloka w kolorze, który przykuje wzrok otoczenia.

Brelok reklamowy stanowi niewielką, ale doskonałą powierzchnię reklamową. Gadżety te są stosunkowa tanie, a jednocześnie potrafią skutecznie i szybko zbudować świadomość marki wśród konsumentów. Dlatego mimo działań marketingowych skupionych na Internecie, ich popularność nie maleje” – mówi ekspert z firmy IMAR.

Dlaczego warto postawić na breloki reklamowe?

Breloki z nadrukiem reklamowym są przyczepiane do kluczy do mieszkania oraz do kluczyków samochodowych, których używa się na co dzień. Dlatego można mieć pewność, że będą one nieustannie przypominać o marce, jej produktach oraz usługach. Jeżeli gadżety zostały skierowane do dzieci, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że będą przywieszone do plecaków szkolnych i piórników, co znacznie zwiększa zasięg ich oddziaływania.

Reklamowe breloczki są małe, lekkie, dlatego można zabierać je bez problemu na wydarzenia branżowe oraz na targi. Przedstawiciele handlowi mogą zawsze mieć je przy sobie, aby ofiarować je partnerom biznesowym. Świetnie sprawdzą się też w punktach usługowych oraz w sklepach, gdyż mogą stanowić drobny upominek do zrobionych zakupów.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.