Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Bloczki magnetyczne. Rodzaje i sposób przekazu informacji
Personalizacja
Bloczki magnetyczne pełnią dwojaką funkcję. Z jednej strony sprawdzają się doskonale jako nośnik treści marketingowych, z drugiej zaś strony odgrywają rolę praktycznego notatnika.Górna część opisywanego produktu – czyli główka notesika – może być zadrukowywana offsetowo, jak również z zastosowaniem folii soczewkowej w trójwymiarze. Oznacza to, że w zależności od obranej metody lico magnesu przyjmuje formę tradycyjnej grafiki bądź obrazu 3D, prezentującego zdefiniowaną treść reklamową. Co ważne, klient posiada pełną dowolność w wyborze wymiarów i kształtów główki notesika. Dopiero po opracowaniu odpowiadającej mu formy wizualnej, przyklejana jest folia magnetyczna. Dzięki temu mamy do czynienia z produktem spersonalizowanym, dostosowanym do zindywidualizowanych potrzeb oraz przyjętego zamysłu marketingowego – tłumaczy przedstawiciel drukarni Fortis z Zielonej Góry, wyspecjalizowanej w przygotowywaniu profesjonalnych materiałów typu POS.
Bloczki w formie notatników i kalendarzy
Jak wspomnieliśmy, bloczki magnetyczne mogą być wykorzystywane przede wszystkim w formie podręcznego notatnika. Dolna część produktu przyjmuje postać notesu wykonanego z papieru offsetowego lub kalendarzyka, nadającego się do sporządzania drobnych zapisków. To doskonałe akcesorium, bardzo często widywane w domach oraz biurach – da się je trzymać przy sobie lub przymocować do przystosowanej ku temu powierzchni (lodówki, specjalnej tablicy itp.). W rezultacie bloczki magnetyczne udanie łączą praktyczność i estetykę – stanowią doskonały przykład materiałów POS, wykorzystywanych przy promocji sprzedaży. Więcej informacji o bloczkach magnetycznych oraz innych typach powszechnie wykorzystywanych magnesów reklamowych (naklejkach magnetycznych, puzzlach, na piance itd.) można uzyskać, odwiedzając stronę internetową wybranej drukarni oferującej tego typu produkty.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana