Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Biznes w górach. Kilka słów o konferencjach wyjazdowych
Sprzyjające warunki
Podejmowany przez delegatów wysiłek intelektualny sprawia, że w ich mózgach zwiększa się zapotrzebowanie na tlen i składniki odżywcze. Wielogodzinne bloki merytoryczne muszą więc być przeplatane przerwami na smaczne i pożywne posiłki, najlepiej przygotowywane ze świeżych składników na miejscu, co pozwoli zaoszczędzić cenny czas potrzebny w innym wypadku na przemieszczanie się między salą konferencyjną a np. restauracją.Dobra forma gwarancją lepszej efektywności
Problem ten rozwiązuje organizacja konferencji biznesowej w hotelu dysponującym własnym zapleczem gastronomicznym – a także bazą noclegową. Ta ostatnia pozwala uczestnikom zregenerować siły zarówno po wielu godzinach dyskusji, prelekcji czy szkoleń, jak i przed kolejnym dniem pełnym takich wyzwań. Również możliwość odświeżenia się pomiędzy poszczególnymi częściami eventu okazuje się nieoceniona, podobnie jak obecność strefy SPA, w której delegaci zrelaksują się po godzinach. Jeśli do tego wszystkiego dodamy fakt, że powietrze w górach jak nigdzie indziej sprzyja dotlenieniu, jasne stanie się, że idealnym miejscem do zorganizowania konferencji jest właśnie górski hotel. Właściciele tego typu obiektów coraz lepiej zdają sobie z tego sprawę i aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów biznesowych, coraz lepiej dostosowują swoją infrastrukturę pod kątem technicznym.Techniczne podstawy i dodatkowe atrakcje
Położony w Szaflarach ośrodek wypoczynkowy Borowy Dwór na przykład udostępnia swym gościom salę konferencyjną o powierzchni aż 180 m kw., wyposażoną m.in. w multimedialny projektor, ekran, system nagłaśniający wraz z mikrofonami bezprzewodowymi i flipchart, a także – co oczywiste – szybki bezprzewodowy Internet. Nieodległe atrakcje w postaci wyciągów narciarskich czy basenów termalnych, jak również piękne widoki dodatkowo podnoszą prestiż całego wydarzenia, sprawiając, że zostanie ono tym lepiej zapamiętane. To zaś potrafi być nie bez znaczenia zarówno dla wizerunku instytucji czy firmy organizującej konferencję, jak i motywacji biorących w niej udział osób.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana