Artykuł sponsorowany

Biurko w pracy. W co je wyposażyć?

Biurko w pracy. W co je wyposażyć?

Dobre stanowisko pracy to zawsze stanowisko odpowiednio wyposażone i zorganizowane – ta zasada jest uniwersalna i dotyczy pracy w każdej branży. Właściwe wyposażenie biurka, przy którym będziemy pracować przede wszystkim z dokumentami, to z pozoru zadanie proste, jednak zdecydowaliśmy się przygotować krótki poradnik na ten temat. Czego na biurku w pracy z dokumentami wręcz nie może i nie powinno  zabraknąć? Jak sprawić, by praca była komfortowa i przebiegała sprawnie?

Artykuły piśmiennicze

Dziś coraz częściej wykorzystujemy elektroniczne dokumenty, na których nie trzeba składać podpisów, jednak bez papierowych pism, deklaracji, umów i innych dokumentów wciąż nie możemy się obejść. Na biurku w pracy z dokumentami nie może więc zabraknąć artykułów piśmienniczych. Trudno sobie wręcz wyobrazić biurko bez długopisu! Dla wielu osób, które pracują z dokumentami w wersji papierowej, długopis to jednak zdecydowanie za mało – często więc wyposażamy nasze stanowiska pracy w dodatkowe zakreślacze, cienkopisy, markery i inne podobne artykuły piśmiennicze. Warto zadbać o to, by były dobrze zorganizowane, nie pałętały się po biurku, byśmy nie musieli ich przekładać i szukać. Na biurku w pracy jako organizer najlepiej sprawdzi się płaski przybornik na podstawowe artykuły piśmiennicze. Dlaczego płaski? - Bo nie będziemy do niego wrzucać zbędnych dodatków; wszystko będziemy mieć na oku, więc łatwiej nam będzie zadbać o porządek.

Akcesoria do łączenia i oprawiania dokumentów

Na biurku, przy którym pracujemy z papierami, nie powinno też zabraknąć akcesoriów biurowych do łączenia i oprawiania dokumentów. Jak mówi nam przedstawiciel sklepu papierniczego online Smartkleks.pl, najczęściej kupowane sprzęty biurowe to dziurkacze i zszywacze. Większość dziurkaczy biurowych ma dziś antypoślizgowe podkładki oraz wskaźniki środka strony, dzięki czemu praca z nimi jest wygodna i dokładna. Zszywacze kupimy w przeróżnych wariantach – od urządzeń za kilka złotych, które połączyć mogą jedynie kilka stron po zszywacze za kilkadziesiąt złotych, z możliwością zszywania tapicerskiego, ze zintegrowanym rozszywaczem. Na biurku zawsze dobrze mieć też pod ręką drobne akcesoria biurowe, jak akcesoria do tymczasowego łączenia dokumentów, czyli spinacze i biurowe klipsy, także zakładki indeksujące do segregatora lub teczki skrzydłowej, czy samoprzylepne karteczki, na których możemy sporządzać notatki do dokumentów, które będziemy przekazywać dalej lub nad którymi musimy jeszcze popracować.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.